۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۰۸۷۵۰
آیت‌الله علوی گرگانی:

برای رسیدن به موفقیت باید وحدت ملی را تقویت کنیم

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که نباید در جامعه زمینه گناه فراهم شود، گفت: وظیفه مسؤولان فراهم کردن زمینه‌های افزایش معرفتی جوانان است.
آيت الله علوي گرگاني آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی امروز در دیدار اعضای ستاد برگزاری هفته جوان، بر ضرورت توجه به قشر جوان تأکید کرد و گفت: کسانی که در به دنبال خدمت به نسل جوان هستند وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

وی با بیان این که دوران جوانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردا است، ابراز داشت: جوانان آینده این کشور هستند و باید برای موفقیت آنها برنامه ریزی کرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به فداکاری‌های جوانان در دوران جنگ تحمیلی، اظهار داشت: جوانان ما در جبهه‌های جنگ جانفشانی و نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که جوانان نشاط جامعه را فراهم می‌کنند، اظهار داشت: باید در حوزه برنامه ریزی و اعتبارات برای جوانان اقداماتی صورت گیرد تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.

وی بر ضرورت توجه به خواسته‌های جوانان تأکید کرد و ابراز داشت:‌ باید اعتباراتی برای جوانان در نظر گرفته و به خواسته‌هایشان توجه شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه در ادامه طلاق را یکی از معضلات امروز جامعه دانست و گفت: بد حجابی، فساد و بی بند و باری در جامعه سبب بروز طلاق و از هم پاشیده شدن خانواده‌ها می‌شود.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که نباید در جامعه زمینه گناه فراهم شود، افزود: باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که جوانان بیشتر به دنبال دین و مسائل دینی باشند.

وی وظیفه مسؤولان را فراهم کردن زمینه افزایش معرفت جوانان دانست و اظهار کرد: اگر جوانان ما با محاسن دین آشنا شوند حتما به دنبال آن می‌روند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه بر ضرورت وحدت و همدلی در داخل کشور تأکید کرد و گفت: اگر می‌خواهیم جامعه به موفقیت برسد باید همه دست به دست هم در مسیر پیشرفت کشور حرکت کنیم./927/پ202/ج

ارسال نظرات