۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۲۰۸۸۱۴
وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد؛

ایجاد بستر فرهنگی در موضوع بخشش در جامعه

خبرگزاری رسا ـ وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب همواره بر مفهوم بخشش و عفو تأکید داشتند و در اعیاد بزرگ بسیاری از کسانی که دچار مشکل شده‌اند را مورد عفو قرار می‌دهند، بر ضرورت ایجاد بستر فرهنگی در موضوع بخشش تأکید کرد.
محمود گودرزي، وزير ورزش و جوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان عصر امروز شنبه هفدهم خردادماه در "جشن بخشش" که به همت وزارت ورزش و جوانان در تالار وحدت برگزار شد، با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب همواره بر مفهوم بخشش و عفو تأکید داشتند و در اعیاد بزرگ بسیاری از کسانی که دچار مشکل شده‌اند را مورد عفو قرار می‌دهند، بر ضرورت ایجاد بستر فرهنگی در موضوع بخشش تأکید کرد.

وی با اشاره به این‌که به توسعه فرهنگی(فرهنگ به معنای عام) در نظام ما از ابتدای انقلاب اسلامی تأکید شده است، گفت: این جشن به مناسبت ایجاد یک فرهنگ یا روحیه فرهنگی در خصوص یک عنصری است که در اسلام توجه و تأکید بسیاری به آن شده است.

گودرزی با بیان این‌که با تجربه‌ای که در این سال‌ها داشتیم، در عمل دریافتیم که گذشت و عفو می‌تواند چه اثرات شگرفی داشته باشد، بر ضرورت نهادینه شدن گذشت و عفو به‌عنوان یک مفهوم فرهنگی تأکید کرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این‌که گاهی اوقات در جامعه شاهد رفتارهای نابهنجار و بروز خشم در بدترین نوع خود هستیم، گفت: در عرصه‌های سیاسی اغلب شاهد خشم‌هایی هستیم که منجر به مشکلات عدیده می‌شود.

گودرزی با بیان این‌که در حوزه جوانان موضوع بخشش به مناسبت شروع هفته جوان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: یاد بگیریم ببخشیم تا خدا هم بر ما آسان بگیرد./956/پ202/ج

ارسال نظرات