۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲۰۸۸۳۷
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

تنها راه موفقیت جامعه اسلامی جهاد است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به این که این روزها اصل مقاومت و ایستادگی در مقابل آمریکا و استکبار مورد هجوم قرار گرفته گفت: عده ای در کشور به نام منافع ملت، عزت، رفاه و صلح می خواهند با استکبار جهانی سازش کنند.
حجت الاسلام تويسرکاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام ‌محمدرضا تویسرکانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امروز با حضور در کنگره ملی شهدای اصناف ساختمانی کشور که در اهواز برگزار شد با اشاره به جهاد به عنوان مهمترین اصل ارزشی و مکتبی اسلام اظهارداشت: در وصف اهمیت جهاد همین بس که اگر جهاد نبود خیمه ای وجود نداشت که نماز ستون آن باشد.

وی یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی در ایران را احیای امر جهاد دانست و افزود: امام خمینی(ره) قبل از انقلاب مسأله جهاد را به عنوان اصل فراموش شده معرفی کردند و در همان وقت نیز عده ای با روحیه مذهبی در مقابل او ایستادند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: این روزها افرادی در گوشه و کنار کشور اصل مقاومت و ایستادگی در مقابل آمریکا و استکبار جهانی را زیر سؤال برده و می گویند جهاد یعنی خشونت و در تضاد با عقلانیت، صلح و منافع مردم است.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به انرژی هسته ای، رفاه و عزت به عنوان حق مسلم ملت ایران گفت: عده ای معتقدند همان طور که انرژی هسته ای حق مسلم مردم است، رفاه نیز حق مردم بوده درحالی که انرژی هسته ای نمادی از مقاومت ملت ایران علیه ظلم و استکبار به حساب می آید.

وی با بیان این که تنها راه کسب عزت جهاد است تأکید کرد: افرادی که امروز امام و یاران او را تشویق به ترک جهاد می کنند می خواهند با عبارت های زیبا ملت ایران را به سمت ذلت سوق دهند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین محصول ترک جهاد تا به امروز را ذلت، فقر و مشقت عنوان کرد و اظهارداشت: شهدا با حرکت جهادی خود عزت و سربلندی را برای مردم ایران به ارمغان آوردند.

 

 

 

مشکل ما با آمریکا پشت میز مذاکره حل نمی شود

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به این که ملت ایران می دانند مذاکره مشکلی را برطرف نمی کند گفت: مذاکره ما با آمریکا مانند مذاکره امام حسین(ع) با عمربن سعد است و نتیجه ای جز عداوت و دشمنی بیشتر دربر نخواهد داشت.

وی با تأکید بر این که رفاه و عزت در سایه جهاد به دست می آید افزود: رفاهی که در اثر چاپلوسی و سر در آستان آمریکا گذاشتن به دست آید رفاه نیست ذلت است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین راه رسیدن به رفاه را در نگاه مسؤولان به توان داخلی دانست و اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری راهبرد بزرگی برای رسیدن به رفاه اجتماعی است.

حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: عده ای که می خواهند شعله انقلاب را خاموش کرده قشر ارزشی کشور را به مشکلات معیشتی مشغول کنند اما موفق نخواهند شد.

وی درپایان خاطرنشان کرد: مراقب باشیم تا عده ای در کشور سازش با ظالم را به نام صلح، رفاه و دوری از خشونت توجیه نکنند./9462/پ202/ب

ارسال نظرات