۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۲۰۸۸۶۴
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد:

نقد دولت را در حل مشکلات کمک می‌کند/ اقتصاد مقاومتی به عمل نیاز دارد نه شعار

خبرگزاری رسا ـ معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر این‌که احزاب و گروه‌های مطالبه جو دستور رهبری را به شکل جدی از دولت مطالبه کنند، گفت: باید نقد منصفانه را نسبت به دولت داشته باشیم؛ مشکلات جدی بر سر راه دولت است، احزاب باید مطالبه جو باشند، روش‌ها و طراحی‌های عالمانه و نقد منصفانه و دلسوزانه می‌‍تواند در این رابطه به دولت کمک کند.
حجت الاسلام عسگري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عسگری، معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی امروز یک‌شنبه هجدهم خرداد ماه در جشنواره مردمی اقتصاد مقاومتی و روز جوان که در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که اقتصاد مقاومتی اقتصاد دانش بنیان است، گفت: این سخن بدان معنا است که علم، آگاهی و تجربه که بالاترین علم است، باید برای اقتصاد به‌کار بیاید.

وی با بیان این‌که بی اطلاعی، غفلت، نادانی و جهل استعدادها را می‌کُشد، اظهار داشت: رفتارهای غیر عقلانی و پوپولیستی در اقتصاد در هشت ساله گذشته داشتیم.

حجت‌الاسلام عسگری با بیان این‌که از 10 میلیون فارغ التحصیل دانشگاه، 5 میلیون در دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شده‌اند، از راه‌اندازی شورای عالی اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه آزاد خبرداد.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که اقتصاد مقاومتی شعار نیست، عمل می‌‎خواهد، اظهار داشت: مسؤولان باید با توجه به این فرمایش، "عمل" را منظور نظر قرار دهند.

وی با تأکید بر این‌که احزاب و گروه‌های مطالبه جو دستور رهبری را به شکل جدی از دولت مطالبه کنند، اظهار داشت: باید نقد منصفانه را نسبت به دولت داشته باشیم؛ مشکلات جدی بر سر راه دولت است، احزاب باید مطالبه جو باشند، روش‌ها و طراحی‌های عالمانه و نقد منصفانه و دلسوزانه می‌‍تواند در این رابطه به دولت کمک کند.

حجت‌الاسلام عسگری با بیان این‌که آموزش‌ها باید پژوهش محور شود و کارآفرینی باید در حوزه جوانان منظور نظر قرار بگیرد، ابراز داشت: جوان باید احساس نشاط و کارآمدی کند و باید تسهیلات جوانان را مدنظر قرار دهیم.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: شرکت‌های دانش بنیان به‌عنوان پل ارتباطی با تولید و صنعت باید مبنا قرار بگیرد./956/پ202/ج

ارسال نظرات