۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۲۰۸۸۹۴

حمایت مردم بوسنی از مردم مظلوم فلسطین

خبرگزاری رسا ـ در سارای بوسنا، پایتخت بوسنی و هرزه گوین تظاهراتی در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد.
بوسني هرزگوين

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا به نقل از تی آر تی، در سارای بوسنا، پایتخت بوسنی هرزه گوین تظاهراتی در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد.

 

براساس این گزارش، شمار زیادی از بوشناک ها، فلسطینی ها و ترک ها در این تظاهرات که در محله تاریخی باش چارشی برگزار شد، شرکت کردند.

 

شرکت کنندگان در این تظاهرات با تأکید بر ادامه اشغال فلسطین از سال 1967 از سوی رژیم صهیونیستی، این اشغال را طولانی ترین اشغال تاریخ معاصر دانستند.

 

محمد حامد یکی از برگزار کنندگان این تظاهرات با بیان این که صهیونیست ها هم فلسطین و هم قدس را اشغال کرده اند، افزود: روزگاری دروازه های فلسطین و قدس به روی همه ملل باز بود و از همه مسافران خود به خوبی پذیرایی می کرد و هر کس در معبد خود می توانست دعا کند.

 

وی افزود: ولی به دنبال اشغال فلسطین از سوی اسراییل، این کشور به پاره های کوچک و جدا از هم تفکیک شد و زندگی در آن با سختی های متعددی همراه شد.

 

حامد با بیان این که تظاهرات های دفاع از فلسطین در شهرهای مختلف جهان برگزار می شود، افزود: به این ترتیب تمامی انسان های خوب جهان اعم از عرب و مسلمان حمایت خود را از مظلومیت های ملت فلسطین و آرمان های آنان بیان می کنند./993/1409/ح

ارسال نظرات