۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۲۰۹۰۲۳
نماینده مجلس شورای اسلامی:

تبعیت از ولایت فقیه فصل الخطاب همه سلیقه ها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: ولایت فقیه، اصلی پذیرفته شده از سوی همه ملت ایران است و در این راستا امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر اصل وحدت و یکپارچگی، انسجام داخلی و پرهیز از تفرقه تاکید داشته اند.
روح الله بيگي نماينده مردم تکاب شاهين دژ و مياندوآب

حجت الاسلام روح الله بیگی، نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: کسانی که می گویند ما در خط امام خمینی (ره) هستیم باید در خط ولایت فقیه باشند زیرا دم از امام زدن و در برابر ولایت شمشیر کشیدن و ایستادن نوعی واقفی گری مدرن است و امام راحل نیز در این زمینه نگفتند پشتیبان من باشید بلکه فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید.


وی با تأکید بر حفظ روحیه استکبار ستیزی ملت ایران افزود: خوشبختانه ملت ایران با آن ولایت مداری پیشین خود، همچنان گوش به فرمان ولی امر مسلمین بوده و همواره در تلاش برای اجرای دستورات و رهنمودهای آن امام همام هستند.


نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی تبعیت از ولایت فقیه را تنها راه مصون ماندن از دسیسه های دشمنان دانست و ادامه داد: جوانان کشور باید همواره در طول زندگی خود ایشان را الگو و سرمشق زندگی خود قرار داده و کشور را به سوی جامعه ولایت پذیر سوق دهند.


وی اضافه کرد: ولایت فقیه اصلی پذیرفته شده توسط همه ملت ایران است و در این راستا امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر اصل وحدت و یکپارچگی، انسجام داخلی و پرهیز از تفرقه تاکید داشته اند.


حجت الاسلام بیگی خاطرنشان کرد: استکبار ستیزی و سازش ناپذیری دو مؤلفه مهم مکتب امام راحل است و ما نیز امروز باید بر این عناصر تکیه و تاکید ویژه داشته باشیم.


وی اظهار داشت: تبعیت از ولایت فقیه فصل الخطاب همه سلیقه ها است و این مهم باید مورد عنایت ویژه تمامی جریان ها و بخش های قرار گیرد و بی تردید اختلاف سلیقه به معنای تفرقه نیست  و این امر لازمه یک جامعه آزاد است.


نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورتی که اهداف و مسیر یکی باشد، اختلاف سلیقه ها ضرری نخواهد داشت لذا اگر تمامی افراد با وجود اختلاف سلیقه ها، پیرو و مطیع عملی رهبر انقلاب باشند، وحدت در جامعه اسلامی به ثمر خواهد نشست.


تبعیت مردم ار ولایت فقیه و دفاع از آرمان های جمهوری اسلامی شاه کلید پایداری نظام است


نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب با تاکید بر این که ملت ایران ولایت مدار بوده، هستند و خواهند ماند، گفت: وحدت از ویژگی های بارز مکتب امام خمینی (ره) است و این مکتب بر گرفته از دین مبین اسلام بوده و بنیان گذار انقلاب فرمودند "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور آسیب نببیند" و اگر امروز این انقلاب همچنان سرپا و پا برجاست و دشمنان نتوانسته اند به آن آسیبی وارد کنند به خاطرتبعیت مردم از ولایت فقیه و دفاع از آرمان های نظام جمهوری اسلامی بوده است.


وی ادامه داد: تا هنگامی که زنده هستیم دفاع از ارزش های جمهوری اسلامی، تکلیفی بر دوش ماست و در این مسیر باید با دشمنان خود مبارزه کنیم.


حجت الاسلام بیگی گفت: تا روزی که شیطنت و دشمنی آمریکا ادامه داشته باشد جهاد و مقابله با سیاست های خصمانه آن ها نیز وجود دارد و این ملت با تمام وجود از مکتب امام که استکبار ستیزی و سازش ناپذیری است، پیروی می کنند.


وی افزود: انقلاب ما یک انقلاب ضد استکباری است بنابراین باید در این زمینه همچنان با استقامت و پایداری بر روی مواضع خود بایستیم.


نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب با بیان این که نظام اسلامی ایران اکنون یکی از قدرت های بزرگ جهانی است، اضافه کرد: در سایه امام راحل و رهبری داهیانه آیت الله خامنه ای امروز جهان به عظمت ایران پی برده است چرا که افکار و حالات مردم این کشور همچنان تابع امام بزرگوار است./1302/ت302/ب

ارسال نظرات