۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۲۰۹۱۳۸
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی:

برخی مسؤولان فرهنگی گرفتار توهم هستند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تاکید کرد: من نمی دانم مسؤولان فرهنگی گرفتار چه توهمی هستند که با این نوع اظهار نظرهای لیبرالیستی می توانند فرهنگ را سامان دهند و قطعا اشتباه می کنند.
حبيبي دبيرکل حزب مؤتلفه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی عصر امروز در دیدار حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید، با بیان این که دشمن کمر به قتل فرهنگی ملت ایران بسته است، تصریح کرد: دشمن به دنبال آن است که بتواند ابعاد مختلف نظام اخلاقی، معرفتی و اسلامی کشور ما را نابود کند و به جای آن فرهنگ غربی بنشاند.

 

وی با بیان این که ما مصمم به غلبه گفتمان اسلام و امام هستیم، خاطرنشان کرد: تعجب ما از برخی اظهارنظرهای مسؤولان کشور در امور فرهنگی است، طوری حرف می زنند که انگار فضا گل و بلبل است و هیچ دشمنی نداریم.

 

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: در این کشور و حتی کشورهای عقب مانده برای ساده ترین امور از جمله ماست و پنیر استاندارد دارند اما آقایان طوری حرف می زنند که برای مبانی مهم فرهنگی و دینی همه چیز را رها کنند و این یعنی رها کردن مردم در برابر گرگ های کمین کرده.

 

وی با تاکید بر این که در بسیاری از کشورها فیلترینگ وجود دارد، گفت: من نمی دانم مسؤولان فرهنگی گرفتار چه توهمی هستند که با این نوع اظهار نظرهای لیبرالیستی می توانند فرهنگ را سامان دهند و قطعا اشتباه می کنند.

 

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود تفکر سلفی گری را خطری برای جهان اسلام و تشیع دانست.

 

حبیبی با اشاره به دغدغه های معیشتی مردم، تصریح کرد: مردم گرفتار مشکل هستند؛ به نظر ما کسری بودجه دولت قابل جبران است و عدم توجه به برخی بندهای قانون اساسی مشکلاتی برای ما ایجاد کرده و ما در موضع گیری های مختلف در 12 سال اخیر این مساله را به همراه ارائه راهکار بیان کرده ایم.

 

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تاکید بر این که عده ای در پی پاک کردن صورت فتنه 88 هستند، گفت: عده ای که زلف شان به دشمنان رسمی نظام گره خورده بود متاسفانه امروز نه تنها از کردار خود عذرخواهی نکرده بلکه طلبکار هم شده اند و در برخی موارد پست و سمت به آنها داده شده است.

 

وی بیان داشت: ممکن است این فتنه ها را برای انتخابات خبرگان و انتخابات مجلس دهم نیز طراحی و دنبال کنند؛ از این رو ما باید هوشیار و مراقب باشیم. /924/پ202/ج
 

ارسال نظرات