۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۲۰۹۱۸۵
29 خردادماه؛

آخرین مهلت برای ثبت‌نام تکمیل ظرفیت در جامعه الزهرا

خبرگزاری رسا ـ جامعه الزهرا(س) حوزه علمیه خواهران جهت تکمیل ظرفیت پذیرش برای سال تحصیلی ۹۴ ـ ۹۳ در دوره عمومی و تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مختلف ثبت‌نام و پذیرش می‌کند.
جامعه الزهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جامعه الزهرا(س) حوزه علمیه خواهران جهت تکمیل ظرفیت پذیرش برای سال تحصیلی 94 ـ 93 در دوره عمومی (سطح دو) به صورت نیمه وقت عصر و تحصیلات تکمیلی (سطح سه) به صورت حضوری و غیرحضوری در رشته‌های مختلف ثبت‌نام و پذیرش می‌کند.

بر اساس این گزارش، فلسفه اسلامی، فقه و اصول، کلام اسلامی نیز رشته‌های دوره تحصیلی غیر حضوری برای تحصیلات تکمیلی (سطح سه) است.

همچنین تاریخ اسلام، تفسیر و علوم قرآن، فلسفه اسلامی، فقه و اصول، کلام اسلامی، تعلیم و تربیت اسلامی، مطالعات اسلامی زنان، کلام با گرایش امامت، کلام با گرایش مذاهب اسلامی، تبلیغ با گرایش حج و مدرسی ادبیات عرب، رشته‌های دوره تحصیلی حضوری برای تحصیلات تکمیلی (سطح سه) است.

شایان ذکر است، رشته کلام با گرایش مهدویت نیز در رشته‌های دوره تحصیلی حضوری برای تحصیلات تکمیلی (سطح سه) اضافه شده و آن دسته از داوطلبانی که در آزمون‌های گذشته پذیرفته نشده‌اند نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات بیشتر تا 29 خردادماه سال جاری به پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه الزهرا(س) حوزه علمیه خواهران به نشانی www.new.jz.ac.ir مراجعه کنند./997/د101/ن

ارسال نظرات