۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۲۰۹۲۴۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

پیشرفت و توسعه کشور نیازمند مدیریت جهادی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که مدیریت جهادی باید در عمل دیده شود، گفت: اگر عزم ملی و مدیریت جهادی در کارها و برنامه ها نهادینه شود به حتم شاهد پیشرفت و توسعه بخش های مختلف کشور خواهیم بود.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار مسؤولان بسیج استان در ساری با بیان این که دستگاه های اجرایی باید خدمت به مردم را رسالت اصلی خود بدانند، گفت: جامعه امروز نیازمند این است که دستگاه های اجرایی با نگاه بسیجی فعالیت کنند و خدمات را دلسوزانه به مردم ارائه دهند.

 

وی با بیان این که متأسفانه مردم از وضعیت نامناسب خدمات در برخی دستگاه های اجرایی ناراضی هستند، خاطرنشان کرد: برخی از نهادها و ارادات دولتی ما نیازمند خانه تکانی هستند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مردم نباید از نحوه خدمت رسانی دستگاه های اجرایی گله مند باشند، تصریح کرد: مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند و وظیفه مسؤولان است که همه توان خود را در جهت خدمت به آنها به کار گیرند.

 

امام جمعه ساری با بیان این که مردم کشورمان از ابتدای پیروزی انقلاب همواره در صحنه های مختلف در دفاع از انقلاب، نظام و ولایت پیشگام بودند، بیان داشت: مردم ولایت مدار و با بصیرت ما در همه عرصه های انقلاب حضوری تعیین کننده و اثرگذار داشته و دارند.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمنان همواره از حضور و بصیرت ملت ایران هراسان بودند، تصریح کرد: حضور 35 ساله مردم کشورمان بسیاری از فتنه ها و توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ما نیازمند ادارات و نهادهایی پویا و بالنده هستیم، تصریح کرد: برخی ساختارهای موجود در نهادهای دولتی ما نیازمند اصلاح است.

 

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: توسعه و بالندگی کشور نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که مدیریت جهادی باید در عمل دیده شود، خاطرنشان کرد: اگر عزم ملی و مدیریت جهادی در کارها و برنامه ها نهادینه شود به حتم شاهد پیشرفت و توسعه بخش های مختلف کشور خواهیم بود.

 

وی با بیان این که نباید وضعیت ادارات و نهادهای کشور پس از گذشت 35 سال از انقلاب دچار نقصان های بسیاری باشد، ادامه داد: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی رویکرد و ساختار نهادهای دولتی کشور را به سمت خدمت رسانی به مردم سوق دهیم.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که بر ضرورت خدمت بی منت و صادقانه از سوی مسؤولان به مردم تأکید کرد و گفت: مسؤولان باید از فرصت به وجود آمده در جهت خدمت و خیر رسانی به عموم جامعه بهره گیرند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که باید انگیزه کار در دستگاه های اجرایی، رفع مشکلات مردم باشد، تصریح کرد: نباید از جایگاه و میزی که برای ما تعریف شده به عنوان ابزار قدرت استفاده کنیم.

 

وی در پایان گفت: ما باید متحرک باشیم و آنچه را که سیاست نظام از دهان مبارک رهبر بیرون می آید آن را پیاده کنیم که نمونه ی آن اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی از وظائف ما هست که باید پیاده کنیم و در نهایت بسیج باید تزریق خون جدیدی ادارات باشد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات