۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۲۰۹۲۹۶

آیت الله نوری همدانی وارد تبریز شد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، از مراجع عظام تقلید دقایقی پیش با استقبال مردم و علمای آذربایجان شرقی وارد تبریز شد.
سفر آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حضرت آیت الله نوری همدانی دقایقی پیش با استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از علما و مسؤولان وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز شد.


این مرجع عالیقدر جهان تشیع برای شرکت در ویژه برنامه های مختلف نیمه شعبان و همچنین شرکت در کنگره شیخ سلار دیلمی به تبریز سفر کرده است، این نوزدهمین سفر استانی حضرت آیت الله نوری همدانی محسوب می شود، البته نخستین بار است که یک مرجع تقلید با لباس مرجعیت وارد این شهر ولایی شده است.


بنابر این گزارش، حضرت آیت الله نوری همدانی امشب پس از نماز مغرب و عشاء ضمن دیدار مردمی در جشن بزرگ نیمه شعبان حضور خواهند داشت و فردا همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) دیدار با عما، روحانیت و ائمه جمعه در مسجد جامع تبریز برگزار خواهد شد.


همچنین همزمان با برنامه دیدار با علما و روحانیان، که عصر روز جمعه خواهد بود، مراسم عمامه‌گذاری طلاب مدارس علمیه تبریز در مسجد جامع تبریز با سخنرانی حضرت آیت الله نوری همدانی و آیت الله شبستری برگزار می شود. افزون بر این‌که برنامه دیدار با خانواده های شهدا، ایثارگران و نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در استان نیز برای روز شنبه پیش بینی شده است.


عصر شنبه نیز حضرت آیت الله نوری همدانی با فرهنگیان، دانشجوان و نخبگان استان دیدار خواهند داشت، برنامه دیدار با مسؤولان استان روز یکشنبه در بیت امام جمعه تبریز پیش بینی شده و 24 خرداد این مرجع تقلید به یکی از شهرهای استان سفر خواهند داشت و از نزدیک با مردم این منطقه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.


گفتنی است، حضور و سخنرانی در کنگره شیخ سلار دیلمی آخرین برنامه سفر 5 روزه حضرت آیت الله نوری همدانی به استان آذربایجان شرقی است./935/پ203/ب

ارسال نظرات