۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۲۰۹۳۱۶
آیت الله طبرسی:

تحریم ها با تکیه بر توان نیروی جوان کشور به فرصت تبدیل شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که نیروی جوان کشورمان امروز توانستند تحریم ها را خنثی و کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دادند، گفت: این تلاش ها باید با سرعت بیشتری ادامه یابد تا شاهد ایران اسلامی قدرتمند در سال 1404 باشیم.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای کمیته امور جوانان استانداری مازندران، جوانان را سرمایه های عظیم کشور دانست و گفت: پیشرفت و توسعه کشور در گرو بهره گیری از توان نیروی جوان جامعه است.

 

وی  با بیان این که  جوانی دوران درخشندگی و بالندگی است، خاطرنشان کرد: بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل بالای نسل جوان نردبان رشد و پیشرفت بین المللی کشور است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جوانی ارزنده ترین دوران زندگی است، تصریح کرد: جوانان سرمایه های عظیم اجتماعی و ملی کشورها محسوب می شوند که می توانند مسیر پیشرفت و توسعه کشور را با تکیه بر توان آنها با سرعت طی کرد.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که ایران اسلامی با پشتوانه نیروی جوان هیچ گاه در برابر دشمنان کوتاه نخواهد آمد، بیان داشت: نیروی جوان کشورمان بزرگترین قدرت و پشتوانه کشورمان است.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که خوشبختانه نیروی جوان کشورمان امروز توانستند تحریم ها را خنثی و کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دادند، گفت: این تلاش ها باید با سرعت بیشتری ادامه یابد تا شاهد ایران اسلامی قدرتمند در سال 1404 باشیم.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که تحریم‌های سلطه گران زمینه شکوفایی و پیشرفت نظام را در بخش‌های مختلف فراهم کرده است، افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان الگوی بسیاری از کشورهای دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران اسلامی در سایه خودباوری در دنیا عزت و احترام دارند، ادامه داد: امروز روح استکبار‌ستیزی از سوی ملت ایران در سراسر جهان نهادینه شده است.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب با همه توان و سرمایه خود تلاش کرده است ایران اسلامی را از مسیر اصلی منحرف کند، گفت: سه دهه توطئه افکنی غرب علیه ایران اسلامی به فرصتی برای رشد و شکوفایی این نظام تبدیل شده است.

 

امام جمعه ساری، صبر، استقامت، خودباوری و حرکت در مسیر ولایت را رمز موفقیت ملت ایران اسلامی در سه دهه اخیر دانست و تصریح کرد: ادامه مسیر و دستیابی به اهداف عالی نظام اسلامی نیز به حرکت ملت در همین مسیر بستگی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود: جوانان سرمایه های عظیم ما هستند که باید از این سرمایه ی ارزشمند حراست و حفاظت و حمایت کنیم. امروز دنیا دارد روی پیری می رود و ایران اسلامی کشوری با جوانان غیور و با انگیزه ای دارد که باید به آنها بها داد تا همیشه شاداب باشند.

 

وی با بیان این که جوانان ما امروز نیاز به تفریح سالم و ورزش دارند که این امکانات باید از سوی مسؤولان فراهم شود، تصریح کرد: امروز همه نهادها و دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات حوزه جوانان تکلیف دارند.

 

امام جمعه ساری، رفع مشکلات حوزه جوانان را نیازمند تحقق مطالبات مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی به نسل جوان نگاهی آینده نگر است و به همین دلیل باید از همه ظرفیت ها در جهت تحقق رهنمودهای رهبری تلاش کنیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات