۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۰۹۳۵۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس:

جشن میلاد امام زمان در 600 مکان فرهنگی و مذهبی فارس برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس با بیان این­که نیمه شعبان یادآور انتظار فرج بزرگ الهی است، گفت: ۶۰۰ مکان فرهنگی و مذهبی در فارس جشن میلاد صاحب الزمان(عج) را برگزار می‌کنند.
حجت الاسلام سيد ولي الله محمودي نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام سید ولی الله محمودی نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: 600 مکان فرهنگی و مذهبی در فارس جشن میلاد صاحب الزمان(عج) را برگزار می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام محمودی نژاد با باین اینکه نیمه شعبان یادآور انتظار فرج بزرگ الهی است اظهار کرد: انتظار که در قالب توجه، عهد، انس، توسل و آماده باش ظهور می‌کند ارمغان کریمانه صبر، ذکر و بصیرت را به منتظران هدیه می‌کند.

 

وی افزود: انتظار فرج امام زمان (عج) تا آن اندازه با ارزش است که مقام شیعه را تا اولیاء الله بالا می‌برد و چنان حالتی به انسان دست می‌دهد که ترس و اضطراب و اندوه در درون او نخواهد بود و به قول حضرت امیرالمؤمنین(ع) بهترین اعمال در نزد خداوند بزرگ انتظار فرج است.

 

حجت‌الاسلام محمودی نژاد دعای عهد را موجب پیوند قلبی و عاطفی با قطب عالم امکان بیان کرد و گفت: در این دعا با امام زمان (عج) بیعت می‌کنیم و چنین بیعتی، سرمنشأ تحول در زندگی انسان می‌شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: امام خمینی(ره) در صحیفه نور آورده است انتظار فرج انتظار قدرت اسلام است و باید کوشش کنیم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پیدا کند و مقدمات ظهور آن انشاء الله مهیا شود.

 

حجت‌الاسلام محمودی نژاد افزود: 600 مکان فرهنگی و مذهبی در فارس و 120 مکان نیز در سومین شهر حرم اهل بیت(ع) جشن میلاد باسعات ولی عصر را برگزار می‌کنند.

 

وی در ادامه با توجه به نظارت بر جشن های نیمه شعبان از سوی  شورای هیأت­های مذهبی افزود: مردم جشن های ائمه اطهار(ع)  را با شور و هیجان، بدون حاشیه و آسیب برگزار کنند.

 

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: برپایی گفتمان دینی، پرسش و پاسخ، استفاده از ظرفیت روحانیان و استادان دانشگاه در این جشن ها، بر غنای آن می افزاید./998/د102/ب4

ارسال نظرات