۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۲۰۹۳۶۲
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

ظهور گروه تروریستی داعش نتیجه سیاست های ایادی استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که ظهور داعش نتیجه سیاست های ایادی استکبار جهانی است، گفت: همه باید تلاش و کوشش کنند تا از استقلال و تمامیت ارزی کشور عراق دفاع شود و مردم و دولت این کشور نیز بکوشند تا تهدیدها و نقشه های دشمنان را برطرف سازند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با محکومیت اقدامات خشونت طلبانه گروه‌های تروریستی داعش در قتل‌عام مردم بی‌گناه عراق، گفت: اقدامات تروریستی نیروهای داعش محکوم به شکست است و ما نیز آن ها را محکوم می‌کنیم.

 

امام جمعه آمل، بیان داشت: گروه داعش در سوریه از سوی جبهه مقاومت شکست خورد  و در عراق هم با مقاومت و ایستادگی با صلابت مردم این کشور و مراجع تقلید طعم شکست را تجربه خواهد کرد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که ظهور داعش نتیجه سیاست های ایادی استکبار جهانی است، تصریح کرد: همه باید تلاش و کوشش کنند تا از استقلال و تمامیت ارزی کشور عراق  دفاع شود و مردم و دولت این کشور نیز بکوشند تا تهدیدها و نقشه های دشمنان را برطرف سازند.

 

وی با اشاره به این که گروه های تکفیری اجرا کننده توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورهای اسلامی هستند، بیان داشت: انسان های معتقد به توحید خواستار وحدت هستند و انسان باید همیشه حجت و راهگشا داشته باشد تا بتواند مسیر را به نحو درستی طی کند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که وحدت و ترویج آن زمینه ساز سعادت بوده که در غیر این صورت سبب هلاکت می شود، خاطرنشان کرد: اتحاد امنیت و سعادت آورده و اختلاف تفرقه و فتنه را به همراه خود دارد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که انسان باید اعتصام به الله داشته باشد که همه این امر با دل و جان او کار دارد، گفت: گروه های تکفیری امروز به شرک و کفر دل بسته اند و درصدد خراب کردن آثار اسلامی هستند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، تصریح کرد: وحدت امر ارزنده و والایی بوده که باید در راستای آن تلاش شود و جریانی امروز در سطح جهانی مطرح است که دشمنان می خواهند وحدت امت اسلامی را هدف قرار داده و بتوانند به نقشه های شوم خود دست پیدا کنند.

 

وی با بیان این که ملت های اسلامی باید با بصیرت و بیداری همیشه برادری و اتحاد را در بین خود حفظ کنند، بیان داشت: جامعه اسلامی وحدت و برادری می خواهد که باید تفرقه های جزیی از ما گرفته شده و دشمنان و دوستان خود را به درستی بشناسیم./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات