۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۳
کد خبر: ۲۰۹۴۰۷

مردم خوزستان در شب میلاد آخرین منجی برای نابودی تکفیری‌ها دعا کردند

خبرگزاری رسا ـ مردم خوزستان در شب میلاد با سعادت امام زمان(عج) پس از دعا برای ظهور یگانه منجی عالم بشریت، نابودی فرقه ضاله وهابیت را از خداوند طلب کردند.
دعا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، همزمان با شب نیمه شعبان کوچه و خیایان های شهر اهواز، همانند دیگر شهرهای کشور ایران غرق در شادی و سرور بود.

 

مردم و هیأت های مذهبی مختلف از چند روز قبل، با آذین بندی خیابان ها و نصب چراغ های رنگی در سطح معابر، خود را آماده برپایی هر چه باشکوه تر میلاد امام زمان(عج) کردند.

 

در این میان آن چه که بیش از همه چیز خود نمایی می کرد، فعالیت های خودجوش اصناف و بازاریان در برپایی جشن نیمه شعبان بود؛ به گونه که در مراکز خرید اصلی شهر اهواز در شب نیمه شعبان قدم به قدم ایستگاه های صلواتی به چشم می خورد.

 

ترافیک سنگین اما شیرین در مناطق مختلف شهر اهواز که به سبب برپایی جشن و ایستگاه صلواتی ایجاد شده بود، نشان دهنده میزان علاقه مردم این شهر ولایتمدار به امام زمان(عج) بود.

 

به گفته حجت الاسلام محمد حسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان بیش از هزار نفر از مبلغان خواهر و برادر در ایام نیمه شعبان در مساجد و مناطق مختلف استان خوزستان به تبلیغ معارف مهدوی می پردازند.

 

بر اساس این گزارش، بقاع متبرکه استان خوزستان نیز همزمان با شب نیمه شعبان با دعوت از سخنرانان و مداحان به برپایی جشن و سرور پرداختند.

 

اما نکته برجسته ای که بیش از همه چیز در شب نیمه شعبان در اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان نمایان بود، دعاهای مردم جهت ریشه کن شدن وهابیت ملعون بود که این دعا در کنار دعای فرج برای امام زمان(عج) از هر مجلسی به گوش می رسید.

 

آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در سخنانی در مقام صاحب الزمان شوشتر، وهابیان را  ادامه دهندگان مسیر بنی امیه و آل سفیان عنوان کرد و افزود: این فرقه ضاله دشمنی درونی و ذاتی با محمد و آل محمد دارند.

 

امام جمعه اهواز ضمن دعا جهت نابودی این فرقه ضاله از تمام مردم تقاضا کرد که در نیایش های خود با پروردگار ریشه کن شدن فرقه ضاله وهابیت را از خداوند طلب کنند.

 

احیای شب نیمه شعبان و مناجات با خدا از دیگر برنامه هایی بود که در تعدادی از مساجد خوزستان برگزار شد.

 

و چه دلنشین و زیباست که امشب در کنار جشن میلاد، جشن ظهور آخرین منجلی و مصلح بشریت را نیز برپا کنیم./9464/پ202/ب4

ارسال نظرات