۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۲۰۹۴۱۲
نماینده مجلس شورای اسلامی:

نیمه شعبان یادآور انتظار فرج بزرگ الهی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: نیمه شعبان یادآور انتظار فرج بزرگ الهی است انتظاری که در قالب توجه، عهد، انس، توسل و آماده باش ظهور می‌کند و ارمغان کریمانه صبر، ذکر و بصیرت را به منتظران هدیه می کند.
حجت الاسلام بيگي، نائب رييس کميسيون اقتصاد مجلس شوراي اسلامي
حجت الاسلام روح الله بیگی، نماینده مردم تکاب، ساهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با تبریک ولادت منجی عالم بشریت، مهدی موعود (عج) اظهار داشت: نیمه شعبان یادآور انتظار فرج بزرگ الهی است انتظاری که در قالب توجه، عهد، انس، توسل و آماده باش ظهور می‌کند و ارمغان کریمانه صبر، ذکر و بصیرت را به منتظران هدیه می کند.
 
وی افزود: انتظار فرج امام زمان (عج) تا آن اندازه با ارزش است که مقام شیعه را تا اولیاء الله بالا می برد و چنان حالتی به انسان دست می دهد که ترس و اضطراب و اندوه در درون او نخواهد بود و به قول حضرت امیرالمؤمنین (ع) بهترین اعمال در نزد خداوند بزرگ انتظار فرج است.
 
نماینده مردم تکاب، ساهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دعای عهد موجب پیوند قلبی و عاطفی با قطب عالم امکان می شود چرا که در این دعا با امام زمان (عج) بیعت می کنیم و چنین بیعتی، سرمنشأ تحول در زندگی انسان می شود.
 
وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) در صحیفه نور آورده است انتظار فرج انتظار قدرت اسلام است و باید کوشش کنیم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پیدا کند و مقدمات ظهور آن مهیا شود.
 
حجت الاسلام بیگی لزوم از بین بردن جور و ستم و تعالی انسان ها را فلسفه حکم الهی در فرستادن منجی دانست و گفت: آن چه که در این بین برای همه مسلمانان سوای از هر فرقه و مذهبی مهم است این موضوع است که همگی آن ها وظایف دینی خود را چه قبل از ظهور و چه بعد از ظهور به درستی و مطابق با تعالیم ناب اسلام محمدی ادا کنند و از انحرافات بپرهیزند.
 
وی در ادامه به شرایط منتظر واقعی اشاره مرد و خاطر نشان شد: منتظر واقعی کسی است که از خودشناسی آغاز می کند و دینش را می شناسد و مجموعه تکالیفی که از این منظر بر دوش دارد را به بهترین وجه ادا می کند.
 
اخلاص در عمل، اصلی ترین شرط قرار گرفتن در رکاب امام زمان است
 
نایب رئیس کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این که چشم انتظاران واقعی حضرت، پس از شناخت کافی از خود و دین خدا، از باب امید تمام برنامه های دینی زندگی شان را در راستای تحقق تعالیم شیعه و ظهور امام مهدی (عج) تنظیم می کنند، اظهار داشت: آن ها به خوبی واقفند که اصلی ترین شرط قرار گرفتن در رکاب امام زمان (عج) همانند یک سرباز، اخلاص در عمل برای خداست.
 
وی افزود: ریشه ظلم از زمان هبوط آدم نبی در عالم پا گرفته است و این روند کماکان حتی با ظهور امام نیز ادامه خواهد داشت اما پس از ظهور آخرین منجی بشریت تغییراتی اساسی در روند حکومت و تسلی ظالمان ایجاد خواهد شد.
 
حجت الاسلام بیگی ادامه داد: کفر و ظلمت پس از ظهور همچنان باقی خواهند ماند اما نکته این است که مرحله ای اساسی در تاریخ رقم خواهد خورد که در آن بسیاری از این ظلم ها و بیدادگری ها در نتیجه قیام حضرت از بین خواهد رفت و جابران عالم به سزای ستمگری های خود خواهند رسید./936/ت302/ب4
ارسال نظرات