۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۲۰۹۴۱۴
آیت الله شبستری:

گروه‌های تروریستی با اراده مسلمانان نابود می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: گروهک‌های تروریستی و افراطی هیچ جایگاهی در جهان اسلام ندارند و به زودی با اراده خود مسلمانان مضمحل خواهند شد.
آيت الله شبستري در جشن ميلاد حضرت مهدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی شب گذشته در جشن نیمه شعبان که با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: پیروی از ولایت فقیه اوجب واجبات و ضامن بقای انقلاب اسلامی است.


وی با اشاره به فلسفه وجودی ولایت فقیه در دوران غیبت کبری حضرت ولی‌عصر(عج) گفت: ولایت فقیه در امتداد ولایت انبیاء و اولیای الهی است، از این رو اطاعت از ولی فقیه زمان، اطاعت از امام عصر است، اما باید دانست که دشمنان هیچگاه از ضربه به نظام ولایی کنار نخواهند کشید، چراکه این این انقلاب منافع آنان را به خطر انداخته است.


امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که تمام پیشرفت های نظام اسلامی ایران در طول 35 سال گذشته به برکت ولایت فقیه و پیروی مردم از رهنمودهای داهیانه رهبری انقلاب بوده است، تصریح کرد: امر ولی فقیه مطاع است، اگر ولی فقیه اراده نماید، ملت ایران و آذربایجان در برابر هر دشمنی، با قدرت خواهد ایستاد.


نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که مردم آذربایجان و تبریز همیشه گوش به فرمان ولی امر مسلمین بوده و هستند، گفت: مردم تبریز و آذربایجان بر عهد خود با رهبر انقلاب وفادار هستند و همواره با غیرت مثال زدنی خود پشتیبان آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا هستند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود جنایات گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه را محکوم کرد و اظهار داشت: دشمنان بدانند؛ چنین گروهک‌های تروریستی و افراطی هیچ جایگاهی در جهان اسلام ندارند و به زودی با اراده خود مسلمانان مضمحل خواهند شد.


آیت الله شبستری با تأکید بر این‌که با اراده ولایت فقیه مردم ولایتمدار آذربایجان و ایران این گروهک تروریستی را تارومار خواهند کرد، افزود: آنان برای جبران شکست های مفتضحانه خود در سوریه وارد عراق شده اند، غافل از این‌که شکست های سختی در انتظار آنان است.


گفتنی است، این محفل معنوی با سخنرانی آیت الله نوری همدانی و مولودی خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت همراه بود./935/پ202/ب4

ارسال نظرات