۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۰۹۴۲۱
نماینده مردم تبریز در مجلس:

انتخابات سوریه موفقیت نظام اسلامی ایران بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر این‌که تروریست های مورد حمایت غرب در منطقه راه به جایی نخواهند برد، گفت: انتخابات سوریه شکست دشمنان و موفقیت نظام اسلامی ایران بود.
ميرهادي قره‌سيدي، نماينده مردم تبريز، اسکو و آذرشهر در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، میرهادی قره سید رومیانی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جشن میلاد امام زمان(عج) که در مسجد المهدی منطقه عباسی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: وهابیت و گروه‌های سلفی تکفیری هیچ شناختی از حقیقت اسلام ندارند.


وی با بیان این‌که غرب با حمایت از گروهک های مختلف تروریستی در منطقه به دنبال راه‌اندازی جنگ فرقه‌ای و مذهبی در منطقه بوده است، خاطرنشان کرد: سه سال جنگ در سوریه نه تنها نتیجه ای برای غرب نداشت، بلکه در نهایت منجر به برگزاری انتخاباتی شد که نتیجه‌اش عزت تشیع و ایران اسلامی بود.


قره سید با تأکید بر این‌که تروریست های مورد حمایت غرب در منطقه راه به جایی نخواهند برد، خاطرنشان کرد: انتخابات سوریه شکست دشمنان و موفقیت نظام اسلامی ایران بود، از این رو گروهک تروریستی داعش برای جبران شکست‌هایش به عراق یورش برده است.


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با بیان این‌که شیعه شهادت‌طلب است و در دفاع از حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از تمام هستی خود می گذرد، تصریح کرد: هدف اصلی داعش تخریب حرم مطهر ائمه اطهار در عراق است، غافل از این‌که ملت عراق با وحدت و یکپارچگی خود این گروهک تروریستی را به کل نابود خواهند کرد.


وی با بیان این‌که نظام اسلامی ایران و شیعیان صاحب دارند و با عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) بر دشمنان غلبه خواهند کرد، گفت: همانطور که با رهبری و رهنمودهای داهیانه حضرت آیت الله خامنه‌ای مواضع دشمنان در سوریه به هم ریخت، به زودی شاهد شکست بزرگ سلفیان تکفیری در عراق نیز خواهیم بود.


قره سید در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که مجلس در دفاع از حریم ولایت قدمی عقب‌نشینی نخواهد کرد، گفت: نمایندگان با وحدت و همدلی به دنبال تعامل حداکثری با دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کشور هستند، باید دانست که رفع مشکلات بدون توجه به نقشه راه ترسیم شده از سوی رهبری نظام محقق نخواهد بود./935/پ203/ب4

ارسال نظرات