۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۰۹۴۲۷
مدیر حوزه خواهران آذربایجان غربی:

بزرگداشت نیمه شعبان سبب یأس دشمنان ولایت می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی با بیان این که برقراری حکومت ناب اسلامی در روی زمین به دست امام زمان (عج) شیرین ترین ثمره انتظار امام عصر است، گفت: نیمه شعبان بزرگترین و زیبا ترین عید مسلمانان و منتظران ظهور ایشان است.
حجت الاسلام فخري، مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي

حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیر حوره علمیه خواهران آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: این ایام، شب های ترویج فرهنگ واقعی مهدویت در کشور و استان است بنابراین موضوعی که باید مورد توجه همه اقشاری که به نوعی با آن مرتبط هستند از مردم تا مداحان و سخنرانان قرار بگیرد.

 

وی افزود: هجومی که از سوی دشمنان اسلام به فرهنگ مهدویت صورت می گیرد نیز لزوم اجرای این برنامه را دو چندان می کند در نتیجه همه ما باید بدانیم که شب نیمه شعبان در کنار ابراز شادی برای ولادت منجی عالم، فرصت مغتنمی برای پاسخگویی به شبهات و ترویج فرهنگ واقعی مهدویت است.

 

مدیر حوره علمیه آذربایجان غربی ادامه داد: هر ساله با فرارسیدن ایام نیمه شعبان امیدها زنده می شود و دل های افسرده و نومید دوباره نور امید را احساس می کنند و جشن های باشکوه بی شماری که به این مناسبت در سراسر کشور و مناطق شیعه نشین جهان برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: همه این جشن ها و مراسمات زمانی زیباتر به نظر می رسد که توامان با اخلاص، منتهی به امام شناسی بیش تر شیعیان گردد چرا که امام شناسی یکی از مقدمات و ضروریات ظهور منجی بشریت است.

 

حجت الاسلام فخری خاطر نشان کرد: امامت و ولایت در دین اسلام از جایگاه برجسته ای برخوردار است که همین امر سبب شده است که بعد از سالیان متمادی مسلمانان پیروان راستین ائمه اطهار باشند.

 

وی با بیان این که مسلمانان به ویژه شیعیان اعتقاد راسخی به ظهور منجی عالم بشریت دارند و این اعتقاد جوهره بارز آن ها به امامت و ولایت است، گفت: اعتقاد به ظهور امام زمان (عج) در تمامی ادیان توحیدی وجود دارد و تمامی اهل کتاب به این حقیقت ایمان دارند که روزی امام زمان ظهور خواهد کرد.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی تصریح کرد: نه تنها در فقه شیعه بلکه در فقه اهل سنت و همچنین ادیان دیگر اعتقاد به ظهور منجی عالم بشریت وجود دارد.

 

وی اضافه کرد: سرانجام تمام این انتظار ها و اعتقادها برقراری پرچم عدالت در روی زمین و پیروی مستضعفان بر ظالمان، برچیده شدن ریشه ظلم . نابرابری و رهایی مظلومان از چنگال ستمگران خواهد بود.

 

برقراری حکومت حضرت مهدی(عج) شیرین ترین ثمره انتظار است

 

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی با بیان این که برقراری حکومت ناب اسلامی در روی زمین به دست امام زمان (عج) شیرین ترین ثمره انتظار امام عصر است، افزود: نیمه شعبان بزرگترین و زیبا ترین عید مسلمانان و منتظران ظهور ایشان است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر اندازه این روز بیشتر و گرامی تر داشته شود به همان اندازه دشمنان دین و ولایت مایوس خواهند شد./936/ت302/ب4

ارسال نظرات