۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۲۰۹۵۱۱
با حکم مدیر کل تبلیغات اسلامی سمنان؛

حجت الاسلام صبوری رییس اداره تبلیغات اسلامی دامغان شد

خبرگزاری رسا ـ طی حکمی از سوی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام حسین صبوری به سمت ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان منصوب شد.
حجت الاسلام حسين صبوري رييس جديد اداره تبليغات اسلامي دامغان

حجت الاسلام علی شکری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار رسا در دامغان با اشاره به این که این انتصاب به دلیل توانمندی‌های حجت الاسلام حسین صبوری می‌تواند موجب ثمرات بسیاری در حوزه فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در دامغان شود، افزود: حجت الاسلام مصطفی تقوی نیز در دوران بیش از چهار ساله مسؤولیت خود به‌عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان منشأ خدمات بسیار ارزنده‌ و چشمگیری بودند که قدردان آن هستیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان این مطلب که از تجارب رییس اسبق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان در مسؤولیتی دیگر به‌خوبی بهره‌خواهیم برد، اضافه کرد: حجت الاسلام حسین صبوری در سال 1348 در روستای طزره شهرستان دامغان متولد شده و از پرورش یافتگان حوزه علمیه این شهرستان و شاگردان اساتید بزرگ این حوزه همچون حجت الاسلام والمسلمین سید محمود ترابی امام جمعه دامغان است.

 

وی در تشریح سوابق رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی دامغان گفت: حجت الاسلام صبوری پیش از واگذاری مسؤولیت جدید، به مدت هشت سال ریاست اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان را برعهده داشته است.

 

حجت الاسلام شکری با بیان این نکته که حجت الاسلام صبوری از جانبازان پرافتخار هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان پیش از فعالیت هشت ساله خود در اداره فرهنگی و تبلیغ استان، سابقه سه سال مسؤولیت نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی در شهر میامی و امام جمعه موقت مردم این شهر را در کارنامه خود دارد.

 

وی اظهار امیدواری کرد رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان با تعامل سازنده با امام جمعه، مسؤولان، نهادهای فرهنگی و مذهبی و حوزه‌‌های علمیه این شهرستان بتواند در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعالی فرهنگ اسلامی گام‌‌هایی مؤثر بردارد./977/ت302/ب

ارسال نظرات