۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۲۰۹۶۳۵

برنامه‌های حرم حضرت معصومه اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته پایانی خردادماه سال جاری اعلام شد.
برنامه هاي هفتگي حرم حضرت معصومه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، براساس برنامه اعلام شده در هفته جاری برنامه زمزم معرفت در راستای پاسخ‌گویی به شبهات اعتقادی، فرهنگی، احکام و مهدویت یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.
در این برنامه، حجج اسلام تراشیون، ابراهیمی، همتیان، جلالی،‌ محدثی،‌ محمدی و حائری‌پور به ترتیب از روز شنبه تا جمعه،‌ پاسخ‌گوی پرسش‌های دینی و معرفتی زائران بانوی کرامت هستند.
بر اساس این گزارش این هفته، حجج اسلام ماندگاری،‌ فرحزاد، جوشقانیان، رفیعی، حسینی قمی و گنجی بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن می‌پردازند.
دعای توسل این هفته حرم مطهر از سوی هیأت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه 27 خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه 29 خرداد‌ماه،‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد برگزار می‌‌شود.
قرائت زیارت جامعه کبیره از سوی حجت‌الاسلام شهیدی ساعت 22:30 روز پنجشنبه، از دیگر برنامه‌های هفته جاری است و دعای کمیل این هفته نیز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی قمی و مداحی حاج مهدی سلحشور قرائت می‌شود.
بر اساس این گزارش مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه سی‌ام خردادماه 1393، با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی قمی و مداحی حاج مهدی سلحشور در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر قرائت می‌‌شود.
نیایش صبحگاهی حرم مطهر، این هفته همه روزه بعد از نماز صبح از سوی حجت‌الاسلام موسویان و بیان احکام و احادیث از سوی حجج اسلام سید مجتبی محمدی قبل از اذان ظهر انجام می‌پذیرد.
گفتنی است،‌ نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه خواهد شد./907/د102/ی
ارسال نظرات