۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۰۹۷۵۹
در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه؛

صاحب‌نظران حوزوی رشته تاریخ هم‌اندیشی می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ بیست و یکمین گردهمایی ادواری مدیران گروه های تاریخ مراکز آموزشی و پژوهشی حوزوی استان قم در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می شود.
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام رمضان محمدی مدیر گروه تاریخ اسلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، اهداف این گردهمایی را هم اندیشی بین گروه های تاریخ و حوزه، ایجاد ارتباط و تعامل با گروه های تاریخ مراکز علمی، استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانایی های گروه های تاریخ حوزه، رفع آسیب های گروه های تاریخ و توانمندسازی و روزآمدی گروه های تاریخ ذکر کرد.

مدیر گروه تاریخ اسلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، بررسی طرح کلان زندگانی و معارف اهل بیت علیهم السلام را مهمترین موضوع این گردهمایی ذکر کرد و گفت: در صورت وجود وقت کافی به آسیب شناسی گروه های تاریخ هم خواهیم پرداخت.

بیست و یکمین گردهمایی ادواری مدیران گروه‌های تاریخ مراکز آموزشی و پژوهشی حوزوی استان قم در روز پنج شنبه 29 خردادماه از ساعت 13:30 به میزبانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

در این گردهمایی مراکزی همچون پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام، دانشگاه ادیان و مذاهب، مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی«ره»، پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت علیهم السلام، مرکز تحقیقات کامپیوتر اسلامی نور، دانشگاه معارف، جامعه الزهرا سلام الله علیها، انجمن تاریخ پژوهان حوزه و تعداد دیگری مرکز آموزشی‌ پژوهشی حوزوی حضور خواهند داشت./908/د102/ی

ارسال نظرات