۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۰۹۷۷۷
آیت الله آملی لاریجانی:

تعامل قوه قضاییه و مجلس قابل قبول و مثبت است

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه جلسات اعضای هیات رئیسه با رئیس قوه قضاییه برای بررسی طرح ها و لوایح ادامه پیدا می کند، گفت: آیت الله آملی لاریجانی دراین جلسه تاکید کرد که تعامل میان قوه قضاییه و مقننه مثبت است.
آيت الله صادق آملي لاريجاني

به گزارش خبرگزاری رسا، بهروز نعمتی در گفت وگویی در تشریح جلسه امروز هیات رئیسه مجلس، گفت: طبق توافقات قبلی این جلسه با حضورآیت الله آملی لاریجانی و دکتر علی لاریجانی روسای قوای قضاییه و مقننه برگزار شد و درجلسه امروز درباره بحث تعامل میان قوه قضاییه با مجلس شورای اسلامی درخصوص طرح ها و لوایح مربوط به این دو قوه بحث ها و گفت و گوهایی به عمل آمد.

نماینده مردم اسدآباد درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آیت الله آملی لاریجانی از تعامل مثبت قوه قضاییه با مجلس در بحث طرح ها ولوایح استقبال و تاکید کرد که این تعاملات در حال حاضر در سطح مثبت قابل قبولی است، البته ذکر یک نکته بسیار حائز اهمیت است که این جلسات به شکل کارشناسی برای بررسی طرح ها و لوایح ادامه پیدا می کند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس، تصریح کرد: البته درباره اصل 160 قانون اساسی درخصوص اختیارات وزیر دادگستری و تعامل با دو قوای مقننه و قضاییه نیزبحث و گفت وگوهایی دراین جلسه انجام شد./924/د102/ج

ارسال نظرات