۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۰۹۸۵۱
مدیر حوزه‌های علمیه لرستان:

ارتباط بیشتر بسیج با طلاب سبب تحقق اهداف انقلاب می‌شود

خبرگزاری رساـ مدیرحوزه های علمیه لرستان با بیان این که بسیج یکی از نقاط قوت این نظام است، گفت: ارتباط بسیج با طلاب هر چه بیشتر شود، به اهداف انقلاب اسلامی بهتر می‌توانیم عمل کنیم.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد رضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان پیش از ظهر امروز در جلسه  بسیج و حوزه های علمیه، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با نقش بسیج در انقلاب اسلامی، گفت: بسیج باوجود توطئه های ضد انقلاب همچنان مستحکم و پابر جا وجود دارد.

 

وی افزود: هر چه از انقلاب می گذرد به عمق به تدبیر امام(ره )و رهبر معظم انقلاب در رابطه با بسیج پی می بریم؛ بسیج یکی از نقاط قوت این نظام است.

 

حجت الاسلام مبلغی خاطرنشان کرد: امروز اگر می بینیم توطئه آمریکا در سوریه و عراق منتفی شده است،  به دلیل وجود نیروهای متدین بسیجی است که یاد گرفته اند چگونه در برابر این توطئه ها بایستند.

 

بسیج مردمی در برابر توطئه های دشمن می ایستد

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که بسیج مردمی در مقابل توطئه های دشمن می ایستد و همواره تداوم دارد، تأکید کرد: ما باید این یادگار ارزشمند و مهم را پاس بداریم.

 

وی با بیان ضرورت پاسداری از فرهنگ بسیج، خاطرنشان کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشت.

 

ارتباط بسیج با طلاب راه رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی را هموار می کند

 

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که ما فرهنگ بسیج را از سیره پیامبر(ص) یاد گرفته ایم، تصریح کرد: ارتباط بسیج با طلاب هر چه بیشتر شود، به اهداف انقلاب اسلامی بهتر می توانیم عمل کنیم.

 

وی با تأکید بر این که همه با رهبری واحد در راستای اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: در بحث های تربیتی و مشاوره ای برای طلاب حضور پر رنگ بسیج باید مشاهده شود.

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان در پایان خاطرنشان کرد: بسیج امور طلاب باید با شرکت در اردوهایی که طلاب حضور دارند، بر مباحث سیاسی و اعتقادی تأکید داشته باشد.

 

حجت الاسلام مبلغی در ادامه بیان داشت: مبلغان و روحانیان حوزه علمیه وظیفه دارند در ماه مبارک رمضان با سخنرانی در رابطه با گروه های تروریستی و داعش، مردم را با این گروه ها آشنا کنند./9451/پ202/ب4

ارسال نظرات