۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۲۰۹۹۷۰

دومین کارگاه تربیت مربی نظام جامع آموزش امر به معروف برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دومین دوره کارگاه تخصصی تربیت مربی با هدف ایجاد شبکه ملی مربیان امر به معروف و نهی از منکر به مدت 3 روز در تهران برگزار می شود.
امر به معروف و نهي از منکر


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد احیاء امر به معروف نهی از منکر، اسدالله جامی معاون فرهنگی این ستاد با اعلام این خبر گفت: کارگاه تخصصی سه روزه تربیت مربی نظام جامع آموزش امر به معروف با حضور حدود 20 نفر از مربیان منتخب مراکز استانها برگزار می شود.


وی افزود : طرح نجم، با مدل آموزشی امید که کاملاً به نیاز، وضعیت و شرایط مخاطبین فردی یا سازمانی ، تنوع شرایط محیطی ،اقلیمی، فرهنگی، قومی، زبانی، صنفی، سازمانی، توجّه کامل دارد، زمینه ی شناسایی مصادیق معروف و منکر و تعیین بهترین شیوه ها را با استفاده از ذخیره دانش فردی و سازمانی فراهم می آورد.


وی افزود : شرکت کنندگان در کارگاه طرح نجم ، پس از برگزاری سه دوره عمومی طرح مزبور در استان های خود با انجام بررسی و ارزیابی دوره ها، می توانند کارگاه های تربیت مربی را برگزار کرده و شبکه مربیان امر به معروف و نهی از منکر را در هر کدام از استانها ایجاد کنند.


معاون ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر این طرح را بخشی از طرح فرهنگی «نجم» به عنوان نظام جامع آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در کشور اعلام کرد و گفت:ستاد احیا در نظر دارد از شیوه های آموزش حضوری و آموزش های الکترونیک و اینترنتی ، نیز برای افزایش و ارتقاء دانش عمومی و فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه استفاده کند. /916/102/ع


 

ارسال نظرات