۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۲۱۰۰۳۲
معاون تبلیغ و تهذیب حوزه آذربایجان غربی خبر داد:

فعالیت بیش از 150 مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی، گفت: بیش از 150 مبلغ جهت تبلیغ و برپایی ایستگاه های پاسخگویی به سؤالات شرعی در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر استان حضور می یابند.
حجت الاسلام ارشاد

حجت الاسلام حمید ارشاد، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: بیش از 150 نفر از زیرگروه های تبلیغی از حوزه علمیه قم در مناطق استان زیر نظر معاونت تبلیغ و تهذیب استان به امر تبلیغ دین می پردازند.

 

 

وی اضافه کرد: مبلغان و گروه های جهادی در روستاهای محروم و صعب العبور جهت کمک به مستمندان و فقرا حضور یافته و به آنان کمک می کنند.

 

حجت الاسلام ارشاد ادامه داد: از این تعداد 50 مبلغ جهت تبلیغ و برپایی ایستگاه های پاسخگویی به سوالات شرعی در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر شهر ارومیه حضور می یابند.

 

وی افزود: ایستگاه های پاسخگویی به سوالات شرعی با حضور کارشناسان مذهبی در 6 نقطه شهر و 2 پارک شهر ارومیه با همکاری مدیریت حوزه علمیه و شهرداری برگزار خواهد شد.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی ادامه داد: ایستگاه های پاسخگویی به شبهات شرعی در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 10 صبح لغایت 13 ظهر و بعد از ظهر از 18 عصر تا هنگام اذان آماده پاسخگویی به سؤالات مردم خواهند بود.

 

وی در ادامه گفت: در صورت همکاری حوزه علمیه خواهران استان تلاش می کنیم تا این پایگاه ها را افزایش و ایستگاه های جداگانه ویژه پاسخ به سوالات بانوان را در سطح شهر دایر کنیم.

 

طرح ضیافت نور با رویکرد تهذیبی ـ تربیتی برگزار می شود

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی اظهار داشت: طرح ضیافت نور با رویکرد تهذیبی ـ تربیتی در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

وی افزود: برگزاری جلسات دعای ابوحمزه ثمالی در شب های ماه مبارک رمضان و شرکت طلبه ها در این جلسات و هم چنین همراهی بیشتر طلاب با معنویت از اهداف مهم این طرح است.

 

حجت الاسلام ارشاد خاطر نشان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان همایش روحانیون تبلیغ بلند مدت شمال استان برگزار خواهد شد./1302/ت302/ب4

ارسال نظرات