۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۲۱۰۰۴۲

چهاردهمین همایش معاونین فرهنگی و اجتماعی ادارات کل اوقاف برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ چهاردهمین همایش سراسری معاونین فرهنگی و اجتماعی ادارات کل اوقاف و امور خیریه روزهای اول و دوم تیرماه در تهران برگزار می شود.
سازمان اوقاف و امور خيريه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امورخیریه، براساس گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، محورهای اصلی چهاردهمین همایش معاونین فرهنگی و اجتماعی ادارات کل اوقاف و امور خیریه سراسر کشور، بحث و بررسی پیرامون موضوعات و سرفصل برنامه های ستادی و استانی این معاونت در سال جاری است.

آزمون اعزام به حج قاریان ممتاز برگزار می شود

آزمون اعزام قاریان به حج تمتع سال جاری از شنبه 31خرداد ماه تا سوم تیر در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار و نفرات برگزیده به حج تمتع اعزام خواهند شد.

یار احمدی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اعلام این خبر اظهار داشت: در این آزمون بیش از 120 نفر از قاریان قرآن کریم نفرات اول تا سوم مسابقات استانی و راه یافتگان به مسابقات سراسری سازمان اوقاف به مدت چهار روز در دوبخش قرائت تحقیق و ترتیل به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، زمان برگزاری آزمون اعزام به حج تمتع قاریان ممتاز را از 31 خرداد تا سوم تیر ماه عنوان کرد و افزود: منتخبین این آزمون به عنوان سفیران قرآنی کشورمان در حج تمتع سال جاری حضور خواهند داشت و به اجرای برنامه می پردازند.

به گفته یار احمدی، در این آزمون از هر استان سه نفر حضور خواهند داشت و در مجموع تعداد آنها بالغ بر 120نفر خواهد بود.

این آزمون در محل ساختمان مرکز امور قرآنی واقع در خیابان خارک، خیابان شهید هاشمی فر برگزار خواهد شد و نتایج آن پس از ماه مبارک رمضان اعلام خواهد شد.

هر ساله کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران، متشکل از اساتید، قاریان، حافظان و گروه های مدیحه سرایی با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه، بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت و کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم برای اجرای برنامه های قرآنی به حج تمتع اعزام می شوند. /966/102/ع

ارسال نظرات