۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۱۰۳۶۷
معاون فرهنگی مسجد جمکران خبر داد؛

سیر صعودی فعالیت‌های خدماتی و فرهنگی مسجد جمکران در یک سال اخیر

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به حضور پرشور و میلیونی زائران سراسر کشور در نیمه شعبان، گفت: به گفته رسانه‌های مختلف حدود 3 میلیون زائر در مراسم‌های نیمه شعبان امسال مسجد مقدس حضور پیدا کردند.
حجت‌الاسلام عليرضا تکيه‌اي، رييس ستاد اعتکاف قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید علیرضا تکیه‌ای، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در گردهمایی خادمان که پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان، تولیت آستان مقدس برگزار شد، از تلاش ها و خدمات همه دست اندرکاران و خادمان در خدمت به زائران به ویژه در نیمه شعبان قدردانی کرد.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به حضور پرشور و میلیونی زائران سراسر کشور در نیمه شعبان، بیان داشت: به گفته رسانه‌های مختلف حدود 3 میلیون زائر در مراسم‌های نیمه شعبان امسال مسجد مقدس حضور پیدا کردند.

 

وی تصریح کرد: البته سال گذشته حدود 2 میلیون زائر در مراسم‌های نیمه شعبان حضور پیدا کرده بودند که این نشان می‌دهد در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد حضور زائران افزایش یافته است.

 

حجت‌الاسلام تکیه‌ای با بیان این‌که امور خدماتی نیز در نیمه شعبان از سوی مسجد مقدس جمکران به بهترین شکل ارائه شد، خاطرنشان کرد: در حوزه کنترل ترافیک نیز کارها با ساماندهی و نظم بسیار مطلوبی صورت گرفت.

 

وی یادآور شد: هر ساله انجام کارهای خدماتی، رفاهی و دیگر مسائل از سوی مسجد مقدس جمکران سیر صعودی خود را می‌پیماید؛ همچنین هر سال بر عزت و رونق این مکان مقدس افزوده می‌شود.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به تلاش گسترده تولیت این آستان مقدس در خدمت رسانی به زائران امام زمان(عج)، بیان داشت: توفیق خدمت بسیار ارزشمند بوده و باید قدر آن را دانست.

 

وی افزود: تمام خروجی مسجد باید فرهنگی باشد، چرا که تمام این زیر ساخت‌ها برای خروج کارهای فرهنگی صورت می‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام تکیه‌ای در پایان سخنان خود با تشکر از تلاش همه دست اندرکاران، گفت: عملکرد بخش‌های مختلف مسجد مقدس جمکران به گونه‌ای بود که تمام رسانه‌ها از این اتفاق عظیم در نیمه شعبان تشکر و قدردانی کردند./993/پ202/س

 

ارسال نظرات