۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۲۱۰۴۵۶
سردار نقدی:

بزرگ ترین گناهی که باید از آن توبه کرد آلوده شدن به شبکه های فاسد و مفسد است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: گناه آلوده شدن به رسانه های مفسد و فاسد بسیار خطرناک است و باید از آن توبه کرد.
سردار نقدي گردهمايي بزرگ مبلغان ماه مبارک رمضان در مسجد اعظم قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در گردهمایی مبلغان که در مسجد اعظم قم برگزار شد، ماه مبارک رمضان را فرصتی ارزشمند برای نقش آفرینی مبلغان به منظور پاسخ به شبهات دانست.
 
وی با بیان این که امروز ماهواره ها، شبکه های اجتماعی، امثال فیس بوک، ابزار مشترک است، گفت: مساله، موضوع مقابله با ابزار نیست بلکه گناهانی است که سرنوشت انسان را تحت تاثیر قرار می دهد.
 
سردار نقدی با بیان این که شبکه های فاسد جامعه را به انحطاط می برند، افزود: دشمن در جنگ نظامی نتوانست با ملت ما مقابله کند، ناوهای خود را در منطقه مستقر کرد اما دید که نمی تواند چراکه در جامعه ما شهید فهمیده ها، باکری ها، بروجردی ها ودیگر ایثارگرانی هستند که به بهشت و وعده الهی ایمان دارند و بدون خوف در مقابل دشمن می ایستند.
 
وی افزود: دشمنان وقتی از عملیات نظامی مایوس شدند تمام توان خود را در عرصه فرهنگی بکا گرفتند، دشمنان برای گسترش فساد امروز شبکه های فارسی زبان بسیاری را فعال کرده و در قالب برنامه های مختلف سرگرمی، مفاسد و  ضد ارزشی خود را به خورد مخاطبان می دهند.
 
سردار نقدی با تاکید بر این که اقتدار این ملت نتیجه ایمان و باورهای ماست و دشمن می خواهد این اصل را از ما بگیرد، گفت: دشمنان با سرمایه گذاری بسیار هنگفت به دنبال تضعیف باورها و تخریب بنیان و کانون خانواده ها هستند.
 
وی گفت: دشمن امروز ارزش های ما را نشانه گرفته، از هر دری که رسانه های فاسد وارد می شوند از در دیگر ایمان می رود؛ شاید دیروز برخی رسانه ها سیاسی بودند شاید مشکل چندانی نبود، اما وقتی ایمان و عقاید جامعه را هدف گرفته اند نمی توان دست روی دست گذاشت و حساس نبود و این مساله مانع تکامل جامعه می شود.
 
سردار نقدی با بیان این که دشمن با رسانه های خبیث وحدت ما را نشانه گرفته اند، تصریح کرد: دشمنان 26 شبکه مذهبی درست کرده اند که از صبح تا شب به اسم اهل سنت، بدترین توهین ها را به مقدسات پیروان مکتب اهل بیت(ع) انجام می دهند، از سوی دیگر 10 یا 15 کانال به اسم شیعه درست کرده اند که از صبح تا شب به مقدسات اهل سنت توهین می کنند و جالب این که هر دو در لندن هستند و از سازمان جاسوسی لندن خط می گیرند.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طبق نظرسنجی های صورت گرفته از بین افرادی که ماهواره تماشا می کنند تنها 5 درصد برای دستیابی به مطالب علمی ماهواره تماشا می کنند.
 
سردار نقدی تاکید کرد: برای حفظ صلابت خود در برابر دشمن باید خودمان را از این مفاسد دور کنیم.
 
وی بیان کرد: سرنوشتی که امروز غرب به آن دچار شده غم انگیز و عبرت آموز است، رشد جمعیت در غرب منفی است و این بسیار عبرت آموز است. علت بیشتر طلاق ها یا مواد مخدر و یا ماهواره است.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: گناه آلوده شدن به رسانه های مفسد و فاسد بسیار خطرناک است و باید از آن توبه کرد./924/پ202/ج
ارسال نظرات