۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۱۰۴۸۹
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

هویت زدایی مهم ترین هدف فرقه های انحرافی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که فرقه‌های انحرافی عقل‌ستیز هستند و تهی سازی افکار نسل جوان یکی از مهم‌ترین راه‌کارهای آنها برای جذب افراد است، گفت: متأسفانه عدم آگاهی نسل جوان جامعه با کارکرد این فرقه های ضاله، سبب افتادن در دام این فرقه های شیطانی می شود.
فرقه هاي انحرافي، شيطان پرستي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران ظهر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و مبلغان شهرستان به رسالت مبلغان دینی در عصر حاضر اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد شبکه های ارتباطی و افزایش تلاش های دشمنان در تضعیف دینی و مبانی اسلامی، رسالت روحانیت بسیار سنگین تر از گذشته است.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی به ظهور و بروز برخی فرقه های انحرافی در عصر حاضر از سوی دشمنان اشاره کرد و با تأکید بر پیگیری جدی برای مبارزه با این فرقه های ضاله اظهار داشت: دشمنان ضربه به باورهای اسلامی و از جمله هویت جوانان را نشانه گرفته اند که لازم است اقدامی جدی از سوی نهاد های دینی و فرهنگی انجام شود.

 

امام جمعه آمل با بیان این که فرقه‌های انحرافی عقل‌ستیز هستند و تهی سازی افکار نسل جوان یکی از مهم‌ترین راه‌کارهای آنها برای جذب افراد است، تصریح کرد: متأسفانه عدم آگاهی نسل جوان جامعه با کارکرد این فرقه های ضاله، سبب افتادن در دام این فرقه های شیطانی می شود.

 

وی با تأکید براین‌که حضور روحانیت آگاه و بصیر می تواند همه شبهات این فرقه های ضاله را خنثی کند، ادامه داد: مبلغان دینی باید با عقلانیت کامل در مقابل فرقه‌های ضاله و نحله های انحرافی ایستادگی کرده تا اسلام ناب محمدی را به مردم و جهانیان عرضه کنند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با محکومیت اقدامات خشونت طلبانه گروه‌های تروریستی داعش در قتل‌عام مردم بی‌گناه عراق، گفت: اقدامات تروریستی نیروهای داعش محکوم به شکست است و ما نیز آن ها را محکوم می‌کنیم.

 

امام جمعه آمل، تصریح کرد: ما عاشق و دلداده اهل بیت(ع) هستیم و دستورات آنان را اجرا می کنیم، اما گروه های تکفیری خود را از ما مسلمان تر می دانند و می خواهند خون های ما را بریزند.

 

وی با اشاره به این که همگرایی ارزنده ای باید در راستای مقابله با حرکت های تروریستی وجود داشته باشد، گفت: گروه های تکفیری وحشیانه انسان کشی می کنند که انشاالله شر این اشرار از ملل اسلامی دور شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، تصریح کرد: داریم به سمت و سویی واقعی می رویم که دشمنان می خواهند با استکبار ستیزی ما را از اهداف مان بازدارند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، بیان داشت: گروه داعش در سوریه از سوی جبهه مقاومت شکست خورد  و در عراق هم با مقاومت و ایستادگی با صلابت مردم این کشور و مراجع تقلید طعم شکست را تجربه خواهد کرد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که ظهور داعش نتیجه سیاست های ایادی استکبار جهانی است، تصریح کرد: همه باید تلاش و کوشش کنند تا از استقلال و تمامیت ارزی کشور عراق  دفاع شود و مردم و دولت این کشور نیز بکوشند تا تهدیدها و نقشه های دشمنان را برطرف سازند.

 

وی با اشاره به این که گروه های تکفیری اجرا کننده توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورهای اسلامی هستند، بیان داشت: انسان های معتقد به توحید خواستار وحدت هستند و انسان باید همیشه حجت و راهگشا داشته باشد تا بتواند مسیر را به نحو درستی طی کند.

 

امام جمعه آمل در ادامه، گفت: گروه های دست پرورده آمریکا و عربستان امروز در عراق مشغول هستند که دولت و مردم متدین عراقی انشاالله بتوانند این شر را از خود دفع کرده و کشور آزاد و آبادی داشته باشند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات