۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۱۰۶۱۶
رییس سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان:

شهید بهشتی بسیار اهل ابتکار و نوآوری بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام بهشتی نژاد با اشاره به ثبات قدم شهید بهشتی در راه انقلاب گفت: مرتبه صدق هرچه از لسان به قلب نزدیکتر باشد صداقت حقیقی تر است و ایمان مستحکم تر و شهید بهشتی از نمونه های بارز مسأله بود.
حجت الاسلام بهشتي نژاد رييس سازمان تبليغات اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید حسین بهشتی نژاد، رییس سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان، ظهر امروز در نشست خبری اداره تبلیغات اسلامی به مناسبت سالروز هفتم تیر و هفته قوه قضاییه شهادت را قله صداقت یک انسان در راه ایمان و رسیدن به هدف ذکر کرد و ابراز داشت: امام حسین با وجود شهادت حضرت مسلم یک لحظه در راه توقف نکردند و هرگز از مسیر خود منحرف نشدند و تا پای جان بر سر هدف خود ایستادگی کردند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: در برابر صادقین منافقین قرار دارند که از بدترین اشخاص هستند زیرا دروغ در ایمان آنها رسوخ کرده است و به ایمانی که در قلب آنها نیست تظاهر می کنند، واژه صدق برجسته ترین واژه قرآن است و مرتبه صدق در عرصه ایمان هرچه به قلب نزدیکتر باشد صداقت حقیقی تر است.

 

حجت الاسلام بهشتی نژاد میزان واقعیت ایمان را نزدیکی نفاق به قلب ذکر کرد و گفت: شهادت زیبنده شهید بهشتی بود و امام خمینی شاگرد خود را به خوبی شناخته بودند که جملات بسیار مهمی راجع به شهید بهشتی گفته اند و رهبر انقلاب زیباترین و فنی ترین جملات را راجع به شهید بهشتی مطرح کرده اند.

 

 رییس سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان در ادامه افزود: امام خمینی به عقل، ایمان و علم شهید بهشتی ایمان داشتند و در حقیقت اگر محوریت زندگی انسان عقل، ایمان، علم و اخلاق نباشد زندگی انسان با خیر و نیکی همراه خواهد بود و زندگی شهید بهشتی با این عناصر مهم معنوی همراه بود که موجب شد وی به اینچنین جایگاهی دست پیدا کند.

 

وی خمیر مایه و خواستگاه شهید را از نیاکان بسیار ارزشمند توصیف کرد و ابراز داشت: شهید بهشتی بسیار اهل ابتکار و نوآوری بودند، شهید بهشتی از طریق ابتکار و نوآوری ارتزاق می کردند، مدیریت، ابتکار و برنامه ریزی از بارزترین صفات شهید بهشتی بود، علیرغم تحصیل در خارج و فاصله گرفتن از حوزه هرگز از توجه به معنویات و مسائل علوم دینی غافل نشد./1304/پ202/ب

ارسال نظرات