۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۲۱۰۶۳۱
خواهر شهید بهشتی:

شهید بهشتی نسبت به دنیا بی اعتنا بود و تنها به رضای خدا فکر می‌کرد

خبرگزاری رسا ـ خواهر شهید بهشتی با اشاره به شخصیت معنوی و عرفانی شهید بهشتی، گفت: با وجود هجمه‌ها، تهمت ها و فشارهایی که بر شهید بهشتی وارد می‌شد وی بدون هیچ اعتنایی به کار خود می پرداخت و تنها رضای خدا را مد نظر داشت.
ويژه‌نامه شهادت شهيد بهشتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، زینت الاسادات بهشتی خواهر شهید آیت الله بهشتی ظهر امروز در نشست خبری اداره تبلیغات اسلامی اصفهان به مناسبت بزرگداشت شهدای هفت تیر و هفته قوه قضاییه با اشاره به ابعاد شخصیت شهید بهشتی، اظهار کرد: شهید بهشتی خود را وقف اسلام و انقلاب کرده بود و به مسائل مادی و دنیوی اعتنایی نمی کرد.

 

خواهر شهید بهشتی در ادامه تصریح کرد: برخی اقدام به ترور شخصیتی شهید بهشتی کردند و دروغ های بسیاری مانند تجمل گرایی را به وی نسبت دادند که حقیقت مسأله و کذب بودن تهمت ها پس از شهادت برادرم مشخص شد و افرادی که علیه شهید بهشتی هجمه ایجاد کرده بودند با شهادت برادرم نادم و پشیمان شدند.

 

وی با اشاره به ترور شخصیتی شهید بهشتی که از سوی جریانات لیبرال و منافقین و ضد انقلاب صورت گرفته بود گفت: شهید بهشتی نسبت به مسائلی که علیه وی صورت می گرفت بی اعتنا بود و به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای و شخصی تمام فکر ایشان به اصلاح امور کشور و تثبیت انقلاب معطوف بود و شهید بهشتی راه اصلاح جامعه را اصلاح جوانان و تربیت صحیح برای جوانان می دانست و اعتقاد داشت که اگر جوانان اصلاح شوند جامعه نجات پیدا می کند.

 

خواهر شهید بهشتی ابراز داشت: ساختن نسل جوان پارامترها و ویژگی های خاص خود را دارد و اگر جوانان را با ویژگی ها و نگرش های شهید بهشتی به خوبی آشنا کنیم گامی مهم و بلند در راستای اصلاح نسل جوان و جامعه برداشته ایم و باید مانند شهید بهشتی به نسل جوان اهمیت دهیم تا بتوانیم از جامعه ای سالم برخوردار شویم.

 

وی خاطرنشن کرد: خانواده یکی از عواملی است که موجب رشد و ترقی انسان می گردد و شهید بهشتی از خانواده ای مذهبی و معنوی برخوردار بود، وی هرگز اهل کینه توزی و دشمنی با کسی نبود و حتی نسبت به توهین های بنی صدر بی اعتنا بوده و تنها چیزی که برای آیت الله بهشتی مهم بود رضایت خداوند متعال و قضاوت الهی بود./1304/پ203/ب4

ارسال نظرات