۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۲۱۰۶۵۹

برگزاری همایش «هویت شیعی و رسالت حوزه»

خبرگزاری رسا ـ همایش «هویت شیعی و رسالت حوزه» با سخنرانی رییس جامعه العلوم الاسلامیه لندن در خراسان رضوی برگزار می شود.
همايش

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبکه معالم، رییس اداره آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: همایش «هویت شیعی و رسالت حوزه» با سخنرانی آیت الله سید فاضل حسینی میلانی، رییس جامعه العلوم الاسلامیه لندن، در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.

 

عباس سرشته، رییس اداره آموزش اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: نخستین گردهمایی دانش آموختگان دفتر تبلیغات خراسان رضوی به منظور تجمیع نیروهای نخبه و ایجاد فضایی مناسب برای کارهای فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی برگزار می‌شود تا ما بهتر بتوانیم پتانسیل های موجود را در اختیار این دانش پژوهان قرار دهیم و از توانمندی های آنها برای تعریف و انجام پروژه ها استفاده کنیم.

 

وی افزود: ما در کنار بهره مندی از این همایش علمی، کانون دانش آموختگان دفتر تبلیغات خراسان رضوی را معرفی می کنیم که جهت شبکه سازی فعالیت های فوق برنامه دانش آموختگان با ما و توسعه و تقویت روابط علمی با یکدیگر موثر است.

 

رییس اداره آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: این همایش با سخنرانی آیت الله سید فاضل حسینی میلانی رییس جامعه العلوم الاسلامیه لندن و حجت الاسلام احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با حضور دانش آموختگان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.

 

وی نیز به اعطای دانش نامه به 60 نفر از دانش آموختگان دوره های عالی اشاره کرد و بیان داشت: این همایش از ساعت 9 تا 11 صبح پنج شنبه پنجم تیرماه، در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود و در پایان همایش نیز نشست داخلی کانون دانش آموختگان در اتاق جلسات برگزار می شود./978/د101/س

ارسال نظرات