۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۲۱۰۶۷۷
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

شهدای واقعه هفتم تیر الگویی ارزنده برای مدیران هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران گفت: شهدای هفتم تیر انسان های کاملی بودند که امروز به عنوان الگوی ما قرار گرفته اند که همه ما باید این بزرگواران را الگوی خود قرار دهیم.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد علی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران صبح امروز در دیدار دادستان، رییس دادگستری و کارکنان دستگاه قضایی شهرستان با تبریک فرارسیدن هفته قوه قضاییه، گفت: خداوند را شاکر هستیم که مقطع زمانی زندگی و همچنین فعالیت ما را در نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داد تا بتوانیم دین و وظیفه خود را نسبت به اسلام و انقلاب ادا کنیم.

 

وی، افزود: خدمت در نظام اسلامی به عنوان بالاترین عبادات است و به همه کارکنان و کارگزاران نظام اسلامی توصیه می کنم اگر بخواهید کارهایتان ماندگار شود برای رضای خداوند و با اخلاص کار و تلاش کنید.

 

امام جمعه آمل، هدف نظام خلقت را سعادت بشری عنوان کرد و افزود: همه پیامبران الهی مبعوث شدند تا انسان سازی کنند و انقلاب شکوهمند اسلامی نیز با شعار احیای دین و مذهب پا به عرصه وجود گذاشت و با حمایت مردم و رهبری امام راحل به پیروزی رسید.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که هرکس در هر مقامی قرار دارد اگر ظلمی می کند در حقیقت ظلم به خودش است، ادامه داد: اگر در انجام رسیدگی به امور مردم قدردان نباشیم و در انجام آن کوتاهی کنیم دچار مشکل می شویم.

 

وی با تاکید براین که مراجعان به دستگاه ها باید مورد تکریم قرارگیرند، تصریح کرد: ما که در پشت میز قضاوت قرار داریم نباید همه را به یک چشم ببینیم که خدای ناکرده شاید در دادن حکم دچار اشتباه شویم که در آخرت باید پاسخگو باشیم.

 

امام جمعه آمل با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، گفت: آنان می دانستند شهید بهشتی محور و طراح است که این انسان بزرگ و یارانشان را به شهادت رساندند.

 

وی با بیان این که شهدای هفتم تیر افرادی زحمت کش و مردمی بودند، بیان داشت: همه ما باید مراقب باشیم تا از انسان های خوب حمایت کنیم که این امر ارزنده همواره باید مورد توجه باشد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، ادامه داد: شهدای هفتم تیر انسان های کاملی بودند که امروز به عنوان الگوی ما قرار گرفته اند که همه ما باید این بزرگواران را الگوی خود قرار دهیم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به تلاش هایی که طی سال های اخیر برای ایجاد تفرقه و دشمنی بین شیعه و سنی به راه افتاده است، یادآور شد: حملات داعش در راستای طرز تفکری است که سال ها از سوی وهابیت تکفیری تبلیغ می شود و هدف آن فتنه انگیزی و قرار دادن این دو گروه از مسلمانان در مقابل یکدیگر است.

 

حجت الاسلام سید حسن عمادی مجد، رییس دادگستری شهرستان آمل نیز در این جلسه با اشاره به این که در دستگاه قضای این شهرستان 35 نفر قاضی کار قضاوت رابرعهده دارند، گفت: متاسفانه با افزایش 15 درصدی پرونده نسبت به سال گذشته هنوز هیچ نیرویی اضافه نشد و در جذب نیرو مشکل داریم.

 

وی، ادامه داد: علیرغم همه مشکلات کادر دادگستری توانستند درسال گذشته سال پرکاری را پشت سر بگذارند و امید داریم که بتوانیم در خدمت رسانی به مردم ولایت مدار گام های خوبی را برداریم.

 

رییس دادگستری آمل، تصریح کرد: امسال با توجه به این که سال اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی است باید در کارهای خود از حالت عادی خارج شویم و به فکر کارهای جهادی باشیم تا چرخه کار سریع تر حرکت کند.

 

وی با تاکید براین که ایران سربلند افرادی را می طلبد که از خود مایه بگذارند، اظهارداشت: مدیریت جهادی یعنی حرکت جهادی برای سربلندی ایران در جهان که شهدا با نثارخون خود این را ثابت کردند.

 

رییس دادگستری شهرستان آمل با اشاره به وقوع جنایات در کشورهای همسایه، افزود: علیرغم این که در کشورهای همسایه ناامنی وجود دارد و در این آتش برافروخته ابراهیم وار وارد گلستان می شویم که از برکات خون شهدا است ./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات