۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۲۱۰۶۸۵

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مجلس بزرگداشت شهدای هفتم تیر و تکریم مقام شامخ شهید آیت الله بهشتی از سوی بیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی برگزار می شود.
مراسم گراميداشت شهداي 7 تير

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در آستانه سی و سومین سالگرد فاجعه هفتم تیر و شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و 72 از یاران انقلاب به دست منافقین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: به پاس تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدای هفت تیر، مجلس بزرگداشتی در سراسر شهرهای استان برگزار خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: در تبریز نیز ویژه برنامه بزرگداشتی از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز آیت الله مجتهد شبستری و استاندار آذربایجان شرقی و با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تشکیلات قضائی و کلیه اعضای ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر برگزار می شود.


حجت الاسلام تقی زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 7 تیر، از عموم مردم شهیدپرور برای شرکت گسترده در مراسم بزرگداشت این شهیدان دعوت کرد و ادامه داد: این مراسم شنبه هفته آینده مقارن با 7/4/93 از ساعت 11 الی 13 قبل از ظهر در مسجد آیت الله انگجی واقع در راسته کوچه خیابان جمهوری اسلامی تبریز برگزار خواهد شد.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: فرا رسیدن سی وسومین سالگرد فاجعه دردناک هفتم تیر، یادآور حادثه غم انگیزی، مانند حادثه عظیم عاشورای حسینی را در اذهان عموم ملت ایران زنده می کند، در این فاجعه جانسوز یکی از استوانه های علمی و سیاستمدار برجسته و صاحب نظر و پیش رو در سازماندهی انقلاب اسلامی به شهادت رسیده است.


وی تصریح کرد: شهید بهشتی در تدوین قانون اساسی و انسجام تشکیلات قضایی نقشی بی بدیل داشته است، مجاهدی نستوه و والامقام که در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران در آتش کینه و عداوت دشمنان سنگ دل سوخته و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


حجت الاسلام تقی زاده افزود: با شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب، پرده ظلمت ها، جهل، کبر، نفاق و فتنه های غبارآلود زدوده شد و نور معرفت، آگاهی و بصیرت در جامعه و افکار عمومی تلالوء یافت و گروه‌های کج اندیش، التقاطی و لیبرالیستی را رسوا و منزوی کرد.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی یادآور شد: منافقان برای جلب رضایت اربابانشان و در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکا، اقدام به شهادت دکتر بهشتی و یارانش کردند، غافل از آنکه شهادت آن عالم مجاهد و نستوه موجب رسوایی منافقان و اثبات حقانیت در برابر شایعه‌پراکنان خواهد بود./935/ت303/ب

ارسال نظرات