۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۲۱۰۷۷۴

همایش بزرگ «مدافعان حرم» در زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ مدافعان حرم به منظور اعلام آمادگی برای دفاع از حرم ائمه معصومین(ع) و مقابله با گروهک تروریستی داعش، در زنجان برگزار شد.
همايش مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، همایش بزرگ مدافعان حرم عصر امروز در زنجان و در محل میدان آزادگان زنجان به منظور اعلام انزجار از حضور گروهک تروریستی داعش در عراق و اعلام آمادگی برای دفاع از حرم ائمه معصومین(ع) در مقابل تعرض این گروه تروریستی برگزار شد.

 

بنابر این گزارش، مردم زنجان عصر امروز با حضور در محل تجمع بزرگ مدافعان حرم با سر دادن شعارهای حماسی «لبیک یا حسین» عزم خود را برای حضور در کشور عراق در صورت صلاح دید ولی امر مسلمین برای دفاع از حرم ائمه (ع) اعلام کردند.

 

اگر خوب به اطراف نگاه می کردی چهره های مصمم برای دفاع از حرم امام بی سر حسین (ع) را می دیدی که آماده یک فرمان و اذن از سوی ولی امر خود بودند تا غائله این گروهک تروریستی را در هم بپیچند و برای همین امر با سر دادن شعارهای حماسی، این غیرت دینی خود را به رخ جهانیان می کشیدند و از حرکت های تفرقه افکنانه گروهک تروریستی تکفیری داعش که به سبب عدم موفقیت در سوریه این بار به عراق حمله ور شده است اعلام انزجار می کردند.

 

گفتنی است؛ چندی پیش نیز همایش بزرگ مدافعان حرم در زنجان به منظور اعلام آمادگی برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) برگزار شد. /949/پ203/ب4

ارسال نظرات