۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۲۱۰۸۱۵
بیاینه طوایف بلوچ و اهل تسن استان کرمان:

آماده پیشتیبانی از ملت عراق هستیم

خبر گزاری رسا ـ در بخشی از بیانیه طوایف بلوچ و اهل تسن استان کرمان، آمده است: آمریکا و اسرائیل بدانند که مسؤول تمامی خون‌های ریخته شده در عراق هستند و روزی پاسخ جنایات خود را خواهند داد.
بيانيه

به گزارش خبر نگار خبر گزاری رسا به نقل از شبکه اطلاع رسانی وحدت پرس، در بخشی از بیانیه طوایف بلوچ و اهل تسن استان کرمان، آمده است: آمریکا و اسرائیل بدانند که مسؤول تمامی خون‌های ریخته شده در عراق هستند و روزی پاسخ جنایات خود را خواهند داد.

متن این بیانیه به این شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

اقدامات تروریستی و جنایتکارانه گروه داعش علیه ملت مظلوم عراق در حالی صورت می‌گیرد که مجامع جهانی و حقوق بشری که همیشه در قبال چنین حوادثی سیاست دو گانه‌ای را بازی نموده‌اند؛  این بار نیز سکوت کامل اختیار کرده‌اند.

 

ملت مظلوم و مسلمان عراق در حال افزایش ثبات کشور خویش بودند و قصد داشتند با وحدت و اتحاد در راه توسعه و پیشرفت گام بر دارند؛ که کشورهای غربی به سردمداری آمریکا و اسرائیل و با توجه به منافع شومشان مزدورانی را اجیر کردند تا این عراق را دچار چالش و هرج و مرج نمایند.

 

کشورهای استکباری هیچ گاه عظمت و سرافرازی ملت‌های مسلمان را بر نمی‌تابند و می‌خواهند به هر طریقی مسلمانان را تضعیف نمایند. کشورهای استکباری باید بدانند که عظمت و اراده ملت مظلوم و مسلمان عراق به زودی بر مزدوران آمریکا و اسرائیل غلبه پیدا خواهد کرد. مطمئناً ملت عراق این جنایتکاران را از خاک خود بیرون خواهند نمود.

 

آمریکا و اسرائیل بدانند که مسئول تمامی خون‌های ریخته شده در عراق هستند و روزی پاسخ جنایات خود را خواهند داد.

 

تاریخ ثابت نموده که هر کجا در منطقه بر علیه مسلمانان توطئه‌ای انجام شده؛ آمریکا و اسرائیل در آن دست داشته و در ماجرای عراق هم نقش آنها کاملاً اشکار است. اینجانبان به عنوان نمایندگان طوایف استان کرمان با قاطعیت اعلام می‌کنیم که با وحدت و اتحاد در کنار ملت عراق ایستاده‌ایم و به هر نحوی از آنها پشتیبانی خواهیم نمود./970/د102/ب4

ارسال نظرات