۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۱۰۸۳۵
امام جمعه قم در دیدار وزیر نیرو:

انصاف نیست مردم هر ماه پول قبوض خود را پرداخت کنند و بدهی برخی ارگان ها روز به روز افزایش یابد

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با بیان این‌که نباید بدهی های ارگان های مختلف در حوزه آب و برق فزایش پیدا کند، گفت: این موضوع با عدالت سازگار نیست و نمی شود که مردم عادی هر ماه پول خود را در زمان مشخص پرداخت کنند و برخی از ارگان ها این گونه نباشند.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) ظهر امروز در دیدار وزیر نیرو، گفت: مراجع تقلید و علما همیشه دغدغه مشکلات مردم را دارند.

 

وی با بیان این‌که در اسلام به صرفه جویی در مصرف آب تأکید فراوان شده است،‌ ابراز کرد: دین اسلام از اسراف در هر چیزی به شدت نهی کرده است.

 

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) صرفه جویی را در هر شرایطی لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: مراجع نیز درباره صرفه جویی و عدم اسراف نظرات خود را به صراحت بیان کرده‌اند.

 

امام جمعه قم بر ضرورت توجه به مصرف درست در زندگی تأکید کرد و افزود: همه باید در زمینه مصرف آب و برق به یک الگوی درست و صحیح توجه کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی بیان کرد: گاهی مواقع با کمبود بارش مواجه هستیم و خود این مسأله یکی از الطاف الهی است تا مردم متوجه نعمت‌های الهی باشند و آنها را درست مصرف کنند.

 

وی با بیان این‌که برخی مواقع با وجود محدودیت‌ها به فکر صرفه جویی و درست مصرف کردن می‌افتیم، افزود: مردم ما به خاطر پیروی از دین اسلام و علاقه مندی به نظام اسلامی به صرفه جویی و درست مصرف کردن اهتمام دارند.

 

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با اشاره به آیات قرآن، گفت: خداوند در همه زمینه‌ها از مؤمنان بیش از کفار توقع دارد و در مسأله صرفه جویی نیز همین گونه است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این‌که در گذشته انصاف در میان مدیرن اداری کم‌تر مشاهده می‌شد، ابراز کرد: امروز به برکت نظام اسلامی و مدیران و مسؤولانی دلسوز در کشور هستند.

 

امام جمعه قم، اظهار کرد: مدیریت صحیح استفاده از منابع انرژی باید مورد توجه همه قرار گیرد.

 

وی با بیان این‌که نباید بدهی های ارگان های مختلف در حوزه آب و برق افزایش پیدا کند، افزود: این موضوع با عدالت سازگار نیست و نمی شود که مردم عادی هر ماه پول خود را در زمان مشخص پرداخت کنند و برخی از ارگان ها این گونه نباشند./927/پ202/ج

ارسال نظرات