۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۱۰۸۴۲
سردار احمدی‌مقدم:

ناجا هیچ‌گونه حرمت‌شکنی و ناهنجاری را در ماه رمضان تحمل نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی با بیان این‌که تلاش نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان همچون سال‌های گذشته دفاع از ارزش‌های اسلامی و شعائر دینی است، تاکید کرد که ناجا هیچ گونه حرمت شکنی و ناهنجار را در ماه رمضان تحمل نخواهد کرد.
سردار احمدي مقدم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: امامت و امت لازم و ملزوم یکدیگر و این دو از هم جدایی ناپذیرند، تمامی تلاش‌ها بایستی در جهت حفظ ارزش های دینی باشد.


وی با بیان این‌که تلاش نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان همچون سال‌های گذشته دفاع از ارزش‌های اسلامی و شعائر دینی است، خاطرنشان کرد: در این راستا با هنجارشکنان ماه مبارک رمضان برخورد جدی خواهیم داشت و اعلام می کنیم پلیس هیچ‌گونه حرمت‌شکنی و ناهنجاری را تحمل نخواهد کرد.


احمدی‌مقدم در بخش دیگری از سخنان خود مهمترین هدف نیروی انتظامی را آسایش، رفاه، و امنیت مردم دانست و تصریح کرد: امنیت زیربنا و زیرساخت عدالت، توسعه، رفاه و آبادانی است. دشمن سعی دارد با توجه به شرایط فعلی تحریم ها اوضاع کشور را نابسامان نشان دهد، در اینجاست که امنیت اهمیت مضاعفی پیدا می کند.


فرمانده نیروی انتظامی امنیت پایدار را لازمه تحقق رفاه، عدالت و اقتصاد پویا ارزیابی کرد و گفت: تحریم اقتصادی دشمن با هدف خالی شدن میدان مبارزه با استکبار جهانی در داخل کشور صورت می گیرد، تلاش صهیونیزم و استکبار در زمینه های مختلف علیه جهان اسلام به‌گونه ای است که مسلمانان نباید دستاویز توطئه آنان شوند.


وی هدف اصلی گروهک‌های تروریستی مورد حمایت غرب در منطقه را تخریب دین با نام اسلام دانست و افزود: تلاش دشمنان معرفی خشن‌ترین چهره از اسلام به دنیاست، تا از این ره‌آورد حاشیه امنی برای رژیم صهیونیستی در سراسر جهان فراهم کند.


سردار احمدی‌مقدم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابعاد مختلف جنگ نرم و تهاجم فرهنگی غرب علیه نظام اسلامی ایران اظهار داشت: دشمن با ماهواره، اینترنت و تبلیغات مسموم سعی در تخریب افکار ملت و امنیت پایدار ایران اسلامی دارد، با تمامی این تلاش های مذبوحانه جمهوری اسلامی همچنان پابرجا ایستاده و روز به روز هم به اقتدار آن افزوده می شود.


وی خسارات ناشی از جنگ نرم و فرهنگی را مرتبط با حوزه فکری، روحی و روانی اجتماع دانست و افزود: تلفات جبهه فرهنگی و اجتماعی به مراتب بیشتر از جنگ سخت است. نیروی انتظامی با درک شرایط روز جامعه بین المللی و ایران اسلامی به مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب رفته و در هر زمینه‌ای که شما فکر کنید، نیروی انتظامی صاحب نقش است.


گفتنی است، در پایان این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی همراه بود، از زحمات سردار مسعود خرم‌نیا تقدیر و سردار محسن حسن خانی‌ به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان معرفی شد./935/پ202/ج

ارسال نظرات