۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۲۱۰۸۹۷
چمران مطرح کرد؛

مدیریت جهادی شرط پیروزی در عرصه‌های مختلف

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای عالی استان‌ها و عضو شورای شهر تهران از مدیریت جهادی به عنوان شرط پیروزی در عرصه‌های مختلف نام برد و گفت: مدیریت جهادی بدون ایثار و گذشت، امکان‌پذیر نیست.
مهدي چمران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی چمران رییس شورای عالی استان‌ها و عضو شورای اسلامی شهر تهران در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران به مناسبت شهادت شهید مصطفی چمران، مصادیقی از مدیریت جهادی شهدا در جبهه را یادآوری کرد و آن را مورد تأکید مقام معظم رهبری دانست.

 

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس یک مدیریت جهادی و جهشی حکمفرما بود، افزود: مدیریت جهادی در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ورطه‌های سخت و خطرناک به داد ملت ما رسیده و نجات دهنده مدیریت‌ها و شرایط روز بوده است.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی عقب‌ماندگی‌های فراوانی داشتیم که اگر می‌خواستیم این عقب‌ماندگی‌ها را با همان سرعتی که در دوران حکومت شاهنشاهی بود طی کنیم، امکان‌پذیر نبود، لذا بسیج و سپاه و ارتش به کمک هم مدیریت جهادی را پیاده کردند.

 

وی تصریح کرد: در همه صحنه‌های انقلاب به مدیریت جهادی نیازمندیم که اگر مدیریت جهادی به وجود آید می‌توانیم با ابتکارات و خلاقیت‌ها بر مبنای علم و دانش و پایه اصلی آن که تقوا و اعتقاد و ایمان است و با خلوص و ایثار و گذشت و فداکاری و با شهادت به پیروزی برسیم.

 

مصطفی چمران نمونه ارزنده مدیریت جهادی

 

چمران از برادر خود یعنی دکتر مصطفی چمران به عنوان یکی از نمونه‌های ارزنده و بسیار زیبای مدیریت جهادی نام برد و اظهار داشت: شهید چمران در طول زندگی خود این مدیریت جهادی را به صحنه آورد، در هر کجای دنیا که رفت با تشکیل و مدیریت سازمانی، تشکیلاتی را شکل داد و برای انقلاب تلاش کرد.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهید چمران مدیریت جهادی را از سه پایه مکتب، ایمان و اعتقادات؛ علم، تخصص، دانایی، بصیرت و آگاهی و همچنین خلوص عقیده، ایثار و گذشت دنبال کرد، گفت: ایمان و اعتقادات مبنا و ایثار و گذشت شرط مدیریت جهادی است تا نظام اسلامی بتواند در هر مرحله‌ای به پیروزی برسد.

 

وی با اشاره به برخی دست‌نوشته‌های شهید چمران درباره اهمیت موضوع فلسطین از جنگ 33 روزه لبنان و نیز جنگ 21 روزه فلسطین به عنوان نمونه‌ای از مدیریت جهادی نام برد و ابراز کرد: شهید چمران با مدیریت جهادی وارد ایران شد و با هدف پیروزی رسالت محمدی، در دوران دفاع مقدس حضور یافت تا به شهادت رسید./920/پ202/ج

ارسال نظرات