۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۱۰۹۳۹
نماینده مردم تهران در مجلس:

کسانی که تصور می‌کنند بهشتی شدن مردم به آنها ربطی ندارد گرفتار نظریات اومانیستی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: در حالی که آمریکا و اروپا هنوز در مرداب تعاریف مادی فروید و نیچه و اومانیست ها از انسان، گرفتار هستند، عده ای در داخل کشور از این تعاریف استقبال می کنند و معتقدند بهشتی شدن مردم به آنان ربطی ندارد.
مرزباني فرهنگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  شب گذشته، پنجم تیرماه در همایش بزرگ «مرزبانی فرهنگی» که در محل مهدیه مشهد برگزار شد، گفت: آنچه باید مرزبانی شود، ابتدا باید حدودش مشخص باشد.

 

وی با اشاره به نگرش های مختلف به انسان، اظهار کرد: در حالی که آمریکا و اروپا هنوز در مرداب تعاریف مادی فروید و نیچه و اومانیست ها از انسان، گرفتار هستند، عده ای در داخل کشور از این تعاریف استقبال می کنند.

 

حجت الاسلام آقا تهرانی با تأکید بر این که آنچه از سوی خداوند در خلقت انسان مورد تحسین واقع شد، روحانیت و معنویت او است، افزود: این در حالی است که شیطان تنها مادیت انسان را دید و کافر شد. اکنون هم وقتی کسی می گوید بهشت رفتن شما به من ربطی ندارد مشخص است که کدام بعد انسان را می بیند و وقتی هم نقد می شود می گوید بیکارها بیخودی دلواپس دین مردم هستند.

 

ما از روی بیکاری در پی دین نیستیم و در راه آن می ایستیم حتی اگر 72 تن باشیم

 

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: ما از روی بیکاری در پی دین نیستیم بلکه اصل انقلابمان برای دین بوده و امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار این انقلاب نیز از همان آغاز فریادشان برای اسلام بلند بود نه برای شکم مردم. البته این به معنای نفی رسیدگی به معیشت مردم نیست ولی باید اولویت ها را شناخت.

 

وی اضافه کرد: امروز برخی نمایندگان حتی نمی دانند مطالبات رهبر معظم انقلاب چیست چه رسد به این که برای تحقق آن تلاش کنند.

 

حجت الاسلام آقا تهرانی با بیان این که انقلاب ما برای احیای اسلام بوده است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب صریحا می فرمایند من نگران هستم برای فرهنگ اما عده ای با انگ بیکاری آن را نادیده می گیرند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به مطالب روزنامه های زنجیره ای برای عادی سازی کفریات در جامعه، گفت: اگر شما هم اهل ایستادگی نباشید، عده ای خواهند ایستاد ولو این که 72 تن باشند.

 

وی در ادامه افزود: امیدوارم بفهمند نگرانی رهبر و جوانان ما را وگرنه آنقدر می گوییم تا بالاخره بفهمند.

 

بنابراین گزارش، این بخش از سخنان حجت الاسلام آقاتهرانی با تکبیر از سوی حضار مورد حمایت واقع شد./930/پ202/ب4

ارسال نظرات