۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۱۱۰۲۷
رییس اوقاف و امورخیریه بروجرد خبرداد؛

اعزام 40 مبلغ در آستانه ماه مبارک رمضان در بروجرد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد از اعزام 40 روحانی در آستانه ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.
اعزام مبلغان

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام رضا گودرزی، رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد، صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه و مساجد این شهرستان، گفت: 40 روحانی در آستانه ماه مبارک رمضان به مناطق گوناگون بروجرد اعزام می شوند.

وی بیان داشت: این تعداد مبلغ در راستای اجرای طرح نشاط معنوی و بهره مندی از ماه ضیافت الهی به بقاع متبرکه شهرستان بروجرد اعزام می شوند.

حجت الاسلام گودرزی با اشاره به این که بقاع متبرکه هر سال میزبان مردم در ماه مبارک رمضان هستند، افزود: غباروبی این اماکن با کمک مردم ولایتمدار بروجرد و مسؤولان در حال انجام است.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد افزود: در ایام ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در امام‌زادگان و همچنین طرح خیمه‌های معرفت در امام‌زاده جعفر(ع) بروجرد برگزار می‌شود.

ماه رمضان فرصتی برای تزکیه نفس است

حجت الاسلام گودرزی با بیان این که ماه رمضان فرصتی برای تزکیه نفس و نزدیکی بیشتر به خداوند است، خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند است.

وی در ادامه با بیان این که ماه رمضان، ماه  تأکید کرد: مبلغان در ماه مبارک رمضان باید در زمینه ایجاد ارتباط قوی بین نسل جوان تلاش کنند.

حجت الاسلام گودرزی با بیان این که ماه رمضان فرصت مناسبی در جهت تقویت معنویات در جامعه است، تأکید کرد: مبلغان باید از این فرصت استفاده کنند.

وی با اشاره به این که امروز جوانان نقطه هدف دشمن در مقابل تهدیدات فرهنگی هستند، جذب و حفظ جوانان در مسجد و امامزادگان را یکی از مهم‌ترین اقداماتی بیان کرد که باید صورت گیرد.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد پاسخگویی به مسائل شرعی، شبهات و مشاوره خانواده در امام‌زادگان بروجرد را از دیگر فعالیت ها و وظایف مبلغان اعزامی بیان کرد.

حجت الاسلام گودرزی با اشاره به این که غباروبی از آیین‌های اصیل اسلامی است، بیان داشت: هدف از این اقدام استقبال ازماه مبارک رمضان است./9451/پ202/ب2

ارسال نظرات