۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۲۱۱۲۴۲
معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد؛

پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث از پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی خبر داد.
دانشگاه قرآن و حديث

به گزارش خبرگزاری رسا، هادی حجت،  معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به پذیرش دانشجو بدون آزمون در این دانشگاه گفت: دانشگاه قرآن و حدیث وابسته به موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث برای سال تحصیلی 94ـ93 در مقطع کارشناسی در 6 رشته به پذیرش دانشجو می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: علوم قرآن و حدیث، علوم و معارف قرآن، تربیت معلم قرآن، علوم حدیث، کلام اسلامی و فقه و حقوق از جمله رشته‌هایی است که پذیرش دانشجو در آنها صورت می‌گیرد.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث با بیان اینکه پذیرش دانشجو در این دانشگاه به روش حضوری و مجازی انجام می‌شود، گفت: پذیرش دانشجوی کارشناسی امسال بدون نیاز به کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی از طریق سازمان سنجش انجام می‌شود.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند در نیمه مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های این دانشگاه اقدام کنند. حجت خاطرنشان کرد: رشته‌های علوم و معارف قرآن کریم، ‌علوم حدیث، فقه و حقوق اسلامی به شیوه حضوری و مجازی پذیرش دانشجو در آن‌ها صورت می‌گیرد و رشته‌های صرفا حضوری در شهرهای قم و تهران شامل رشته علوم قرآن و حدیث، تربیت معلم قرآن مجید،‌ رشته کلام اسلامی است که دو رشته اخیر صرفا در تهران پذیرش صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: ظرفیت پذیرش برای دوره‌های مجازی 200 نفر و برای دوره‌های حضوری 60 نفر است و این دانشگاه در عرصه آموزش‌های مقطع کارشناسی جزو مراکز برتر و نمونه کشوری است.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث ادامه داد: بر اساس آماری که از سوی معاونت فنی و آماری سازمان سنجش در دو سال اخیر اعلام شد، دانشگاه قرآن و حدیث رتبه اول و دوم را در میزان قبولی فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی به مقطع کارشناسی ارشد داشته است.

وی عنوان کرد: داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی و معدل مقطع متوسطه به دانشگاه معرفی می‌شوند و اساس ابلاغیه سازمان سنجش به دانشگاه، ملزم به پرداخت شهریه هستند.

حجت با بیان اینکه دوره‌های حضوری می‌توانند از خوابگاه و وام دانشجویی استفاده کنند، افزود: مدرکی که به افراد شرکت‌کننده اعطا می‌شود، معتبر است.

وی در پایان گفت: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.qhu.ac.ir مراجعه کرده یا با تلفن 51292300ـ021 تماس حاصل کنند./997/102/ع

ارسال نظرات