۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۲۱۱۲۶۰
همزمان با آغاز رمضان؛

جلسات «درس هایی از قرآن» در حرم رضوی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات و مناسب های ویژه آستان قدس رضوی از آغاز جلسات تفسیر قرآن کریم از سوی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی همزمان با نخستین شب ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی خبر داد.
درسهايي از قرآن

حجت الاسلام محمود روحانی نژاد، رییس اداره تبلیغات و مناسب های ویژه آستان قدس رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: مراسم ویژه شبهای ماه مبارک رمضان هرشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء ساعت 21 در صحن جامع رضوی با مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع) آغاز می شود و با قرائت دعای افتتاح ادامه می یابد.

 

وی تصریح کرد: در ادامه 30 جلسه تفسیر قرآن کریم پیش بینی شده است که با عنوان «درس هایی از قرآن»  از سوی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، ساعت ساعت 21:45  در جمع زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) برگزار می شود.

 

وی سخنرانی حجت الاسلام حسینی اراکی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه و حجت الاسلام والمسلمین کازرونی، نماینده ولی فقیه به همراه مدیحه سرایی مداحان ساعت11:45 تا 14 در رواق امام خمینی (ره) را از ویژه برنامه های هفته اول ماه رمضان عنوان کرد.

 

نهج البلاغه و زندگی

حجت الاسلام روحانی نژاد با تاکید برآشنایی با نهج البلاغه افزود: سلسله جلسات «نهج البلاغه و زندگی» نیز ویژه این ماه با حضور حجت الاسلام محمد جواد نظافت هر روز به غیر از روزهای تعطیل ساعت 9:30 تا 11 در مرکز همایش های آستان قدس رضوی واقع در پارکینگ 1 صحن قدس رضوی برگزار می شود.

 

پخش زنده ترتیل قرآن

رییس اداره تبلیغات و مناسب های ویژه آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: ترتیل قرآن کریم  نیز ویژه ماه مبارک رمضان هر روز صبح ساعت 4:30تا5:30 صحن آزادی  همراه با پخش از شبکه 1سیما و ساعت 10:30 تا 11:30 در رواق امام خمینی(ره) همراه با پخش زنده از شبکه قرآن و معارف سیما برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های قرآنی می توان به ترتیل یک جزء قرآن با حضور قاریان ممتاز خواهران هرروز ساعت 9:30و 10:30 در دارالقرآن کریم و محفل انس با قرآن ویژه عموم نیز ساعات 17:30،18:30و،19:30 در رواق امام خمینی(ره) اشاره کرد./9312/ت303/ب

ارسال نظرات