۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۲۱۱۴۷۱
آیت الله نمازی:

حکام سعودی به شدت نگران سقوط به چاهی هستند که خود اقدام به حفر آن کرده اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان تاکید کرد: فرار نیروهای گروهک تروریستی داعش به طرف عربستان به گونه ای است که می تواند سران عربستان سعودی را به ورطه سقوط به چاهی نزدیک کند که خود آن را حفرکرده اند.
آيت الله عبدالنبي نمازي آيت الله نمازي درس اخلاق رسانه با حضور آيت الله نمازي در خبرگزاري رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان بعد از ظهر امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان و فرماندهان انتظامی شهرستان کاشان، از ماهواره به عنوان یکی از مهم ترین تهدید های فرهنگی دشمن برای خانواده ها به ویژه جوانان نام برد و گفت: یکی از سیاست های هالیودی استفاده از کارتن های هالیودی برای کودکان است تا در قالب های شخصیت های کارتونی کودکان را وابسته به افکار خود کنند.

 

وی افزود: تهاجم آمریکا به وسیله هالیود بر علیه اسلام و ارزش های اسلامی و آرمان ملت ها در کشورهای جهان با هدف سلطه برجهان است تا از این راه به اهدف شوم خود برسد.

 

امام جمعه کاشان همچنین با اشاره به سخنان دیروز نتانیاهونخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در مورد تغییر مرزهای جغرافیایی کشورهای عربی منطقه مبنی بر این که خیلی وقت است مرز های کشورهای عربی عوض نشده است گفت: رژیم اشغالگر قدس به دنبال تحقق خاورمیانه بزرگ و اسرائیل بزرگ است.

 

آیت الله نمازی از عربستان سعودی به عنوان یکی از کشورهای حامی گروه های تروریستی تکفیری، سلفی و داعش نام برد و افزود: بعد از بسیج عمومی در عراق به فتوای آیت الله سیستانی و بازسازی ارتش عراق، تروریست های گروهک داعش طی چند روز گذشته که یارای مقابله با ارتش و نیروی مردمی عراق را نداشتند از طریق صحرای عرعر در مرز عراق و عربستان به طرف عربستان در حال فرار هستند و این امر باعث نگرانی ملک عبدالله 90 ساله شده است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: فرار نیروهای گروهک تروریستی داعش به طرف عربستان به گونه ای است که می تواند سران عربستان سعودی را به ورطه سقوط به چاهی نزدیک کند که خود آن را حفرکرده اند.

 

آیت الله نمازی افزود: علاوه برکشور عربستان سعودی، کشورهای ترکیه و اردن نیز در معرض تهدیدهای گروهک تروریستی داعش قراردارند و سران این کشور ها نیز به این موضوع واقف هستند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گروهک تروریستی داعش را افرادی بیسواد و بلدوزر و جاده صاف کن رژیم صهیونیستی و اشغالگر قدس نامید و گفت: نتانیاهونخست وزیر رژیم اشغالگر قدس نیز برای همکاری با گروه تروریستی داعش اعلام آمادگی کرده است.

 

امام جمعه کاشان در ادامه با اشاره قدرت رهبری در برابر استکبارجهانی گفت: بعد از تهدید حمله نظامی به مراکز هسته ای ایران توسط اسرائیل در سال گذشته رهبر معظم انقلاب درجواب آنان گفت اگر دست از پا خطا کنند طی مدت دو ساعت اثری از تل آویل و حیفا بر روی صفحه جغرافیایی جهان نخواهد بود که این امر بیانگر قدرت رهبری در ایران است که از چه پشتوانه ای برخوردار است.

 

آیت الله نمازی یادآورشد: امنیت اسرائیل برای آمریکایی ها یک اصل است و آنها مدعی هستند که در برابر امنیت اسرائیل تعهد دارند و بر این تعهد پایبند هستند اما آنها باید بدانند 6 هزار موشک حزب الله اسرائیل را نشانه رفته است و آنها در تیررس حزب الله قرار  دارند.

 

بر اساس این گزارش سردار عبدالرضا آقا خانی فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی استان اصفهان، از ماهواره به عنوان تهدید جدی برای خانواده ها و جامعه نام برد و افزود: منشاء اصلی بسیاری از جرائم و مفاسد اجتماعی برنامه های شبکه های ماهواره ای و ترویج فرهنگ غرب در بین خانواده ها است.

 

وی با اشاره به یکی از شاخص های نامگذاری امسال توسط رهبرمعظم انقلاب مبنی بر توجه به فرهنگ در کنار بحث اقتصاد گفت:  برخورد با ماهواره به عنوان یکی از اولویت فرهنگی نیروی انتظامی استان اصفهان در سال جاری است.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان از ایجاد مشکلات اخلاقی و اجتماعی به عنوان یکی سیاست های دشمن و معضلات امروز جامعه نام برد و گفت:  امروز ماهواره بزرگترین قرارگاه دشمن است که دشمن تمامی تلاش را دراین بخش برای ضربه زدن به کانون خانواده های ایرانی به کارگرفته است.

 

سردار عبدالرضا آقا خانی در ادامه از تربیت 3 هزار و 830 حافظ قرآن در نیروی انتظامی استان اصفهان در سال گذشته با هدف تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور خبرداد و گفت: امسال 23 هزار و 500 نفر حافظ قرآن  به تعداد شهدای استان اصفهان در نیروی انتظامی اعم از پرسنل و خانواده آنها آموزش داده خواهد شد.    

 

گفتنی است سردار عبدالرضا آقا خانی فرمانده انتظامی استان اصفهان برای تودیع سرهنگ منوچهر صفایی فرمانده سابق انتظامی کاشان و معارفه سرهنگ مهدی پورغلامحسین فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان کاشان به این شهرستان سفرکرده بود./1307/پ202/ج

ارسال نظرات