۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۱۱۴۹۳

گلایه امام جمعه تبریز از تأخیرهای مکرر در پروازهای داخلی

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری با تأکید بر این‌که وقت مردم ارزشمند است و نباید در سالن های فرودگاه‌ها تلف شود، گفت: اگر تأخیری در پروازها پیش آمد، باید از قبل اطلاع‌رسانی شود.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار مدیرکل فرودگاه های استان با تأکید بر این‌که ارایه خدمت به مسافران هوایی بایستی با استانداردهای روز بین المللی همخوانی داشته باشد، اظهار داشت: نوع مردم از تأخیرهای مکرر در پروازهای داخلی گلایه دارند.

 


وی با بیان این‌که جلب رضایت مسافران بایستی در اولویت سازمان هواپیمایی کشور باشد، خاطرنشان کرد: موضوع تأخیرهای پروازی که از مدت ها پیش در کشور و فرودگاه تبریز وجود دارد، باید رفع شود تا رضایت مسافران بیش از پیش فراهم شود.

 


نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که وقت مردم ارزشمند است و نباید در سالن های فرودگاه‌ها تلف شود، گفت: مطلوب آن است که اگر تأخیری در پروازها پیش آمد، اطلاع رسانی شود تا مسافران در فرودگاه ها سرگردان نشوند.

 


آیت الله مجتهدشبستری با بیان این‌که اجرای به موقع طرح های فرودگاهی با سرعت و دقت لازم بایستی در فصل مناسب در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: خدمت به مردم در فرودگاه ها ارزشمند است و در واقع رضایت مخلوق رضایت خالق است.

 


امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، خواستار بهره مندی حداکثری از فضیلت های ماه ضیافت الهی شد و گفت: خداوند روزه را واجب کرده تا فاصله اغنیا با فقرا از بین برود، به عبارت دیگر یکی از برکات روزه در کنار سلامت جسم و روح، فواید اجتماعی آن است.

 


همچنین مصطفی صفایی، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی در سخنانی به ارایه گزارشی از وضعیت فرودگاه بین المللی تبریز و فرودگاه سهند پرداخت و اظهار داشت: چهار طرح مهم فرودگاهی در دست اقدام است که در سریع ترین زمان ممکن به پایان خواهد رسید.

 


وی باند بتنی، نصب سامانه روشنایی برای کاهش تاخیرهای پروازی، احداث پایانه فرودگاه، پارکینگ طبقاتی و انبار صادرات را از جمله طرح های در حال اجرا و در دست مطالعه برشمرد و گفت: تعداد پروازها در سه ماه اول امسال در فرودگاه شهید مدنی(ره) تبریز 18 درصد افزایش داشته است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات