۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۲۱۱۵۵۳
آیت الله نوری همدانی با محکوم کردن صدور حکم اعدام برای آیت الله نمر:

آل سعود راهی به جز پاسخ به مطالبات حقه مردم ندارد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی رفتار ناشایست حکام آل سعود در قبال شیعیان و علمای دینی عربستان را محکوم و تاکید کرد: ما به مسؤولان سعودی هشدار می دهیم که این گونه برخوردهای تند موجب جریحه دار شدن احساسات شیعیان در همه جای عالم خواهد گردید و حاکمان سعوی باید بدانند راهی به جز پاسخ دادن به مطالبات حقه مردم ندارند
آيت الله حسين نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در محکومیت رفتار ناشایست حکام سعودی پیامی صادر کرد و نسبت به بدرفتاری حکام عربستان سعودی در حق علما و پیروان اهل بیت(ع) هشدار داد.


متن پیام این مرجع تقلید که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
با کمال تاسف اخبار ناراحت کننده از وضعیت شیعیان عربستان به اینجانب واصل گردید. طرز رفتار مسؤولین سعودی نسبت به شیعیان خصوصا علمای محترم احصا و قطیف موجب تاثر فراوان گردید.


ما به مسؤولین سعودی هشدار می دهیم که این گونه برخوردهای تند موجب جریحه دار شدن احساسات شیعیان در همه جای عالم خواهد گردید و حاکمان سعوی باید بدانند راهی به جز پاسخ دادن به مطالبات حقه مردم ندارند و همچنین نهادهای حقوق بشر نسبت به این موضوع نباید سکوت کرده و برای بازگرداندن حقوق از دست رفته مردم تلاش نمایند.


علما و حوزه های علمیه صدور حکم اعدام برای عالم بزرگ آن منطقه آیت الله شیخ نمر را محکوم نموده و حکم اعدام برای این عالم بزرگ را تحمل نخواهند کرد.


والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته


حسین نوری همدانی
سوم رمضان المبارک 1435
 /924/د101/ج

ارسال نظرات