۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۲۱۱۶۷۹
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف خبر داد؛

ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم در 1723 امامزاده کشور

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با بیان این‌که طرح «ضیافت الهی» ویژه ماه مبارک رمضان در 2100 امامزاده و بقعه متبرکه کشور در حال اجرا است، از ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن کریم در 1723 امامزاده خبر داد.
حجت الاسلام شرفخاني

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با بیان این که طرح «ضیافت الهی» ویژه ماه مبارک رمضان در 2100 امامزاده و بقعه متبرکه کشور در حال اجرا است، از ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن کریم در 1723 امامزاده خبر داد.

 

حجت الاسلام شرفخانی با اشاره به سرفصل های اصلی طرح «ضیافت الهی» افزود: حضور روحانیان در امامزادگان از سرفصل های این طرح است که در این زمینه چهار هزار مبلغ از حوزه علمیه قم و حوزه های علمیه استان ها در این طرح مشارکت دارند و سخنرانی، گفتمان های دینی، پاسخ گویی به سوالات شرعی و حضور در خیمه های معرفت از جمله برنامه های روحانیان اعزامی است.

 

وی با اعلام این که در 1200 امامزاده و بقعه متبرکه کشور با حضور مفسران و خطبا، جلسه تفسیر قرآن برگزار می شود، گفت: به صورت ویژه امسال در طرح «ضیافت الهی»، تفسیر سوره حجرات پیش بینی شده است که دارای موضوعات سبک زندگی دینی است و برای اجرای این طرح نیز کتابی چاپ شده است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به این که برنامه های قرآنی ویژه ای در قالب این طرح در امامزادگان اجرا می شود، تصریح کرد: در 1723 بقعه متبرکه امسال ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن کریم در حال اجرا است و در برخی امامزادگان شاخص این مراسم به صورت استانی و بعضا ملی پخش زنده می شود.

 

حجت الاسلام شرفخانی ادامه داد: مراسم ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن در سال های اخیر با استقبال مردم مواجه شده است و امسال بنا داریم قبل از شروع تلاوت ها پیام آیاتی که قرائت خواهد شد را به صورت کوتاه به مردم ارائه کنیم./993/د101/ب4

ارسال نظرات