۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۲۱۱۸۰۴
برای نخستین بار در کشور؛

مرکز رصد تروریست حقیقی راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز حمله دردمنشانه ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار در کشور «مرکز رصد تروریست حقیقی» با هدف مبارزه با تروریسم و دفاع از قربانیان راه اندازی شد.
مرکز رصد تروريست حقيقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز حمله دردمنشانه ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار در کشور «مرکز رصد تروریست حقیقی» با هدف مبارزه با تروریسم و دفاع از قربانیان راه اندازی شد.

مصادیق تروریسم، سرویس‌های جاسوسی، نظام سلطه، جنایات، ترور، گروهک‌های تروریستی، اعترافات، نقض، یادآوری تاریخ، آمار و نظر سنجی و آینده پژوهی از جمله بخش‌های اصلی تشکیل دهنده این مرکز است.

بخش مصادیق تروریسم از «تروریسم آموزشی، افیونی، اقتصادی، ایدئولوژیک، تاریخی، دولتی، جنسیتی، قانونی، رسانه‌ای، زیستی، سازمانی، علمی، فرهنگی و مخابراتی» تشکیل شده است.

بیان مباحث مربوط به عملکرد و عملیات‌های سرویس‌های جاسوسی استکبار در سراسر دنیا از جمله زیر سرویس‌ها و اهداف بخش‌ سرویس‌های جاسوسی است.

بخش نقض نیز به بیان تناقضات، نقض حقوق بشر، جنایات، دسیسه‌ها و تیراندازهای در کشورهای استکبار می‌پردازد.

تجاوز به حقوق زنان و کودکان، تناقض‌های شاخ‌دار، جنایات در غرب، جنگ طلبی آمریکا، دسیسه، لگدمال شدن حقوق، مفاسد و کاستی‌ها در غرب و وسترنیسم از بخش‌های نظام سلطه هستند.

جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت، ترور شخصیت‌های جهان اسلام و شخصیت‌های جهانی، عملیات‌های تروریستی و معرفی، نقض حقوق بشر، قوانین بین‌المللی و آزادی بیان نیز به ترتیب بخش‌های جنایات، ترور، گروهک‌های تروریستی و نقض را تشکیل می‌دهند.

شناساندن و معرفی ماهیت استکبار، حزب طاغوت از طریق افشاگری، بازنمایی تاریخ درباره حوادث تروریستی، تعیین مفاسد حرث و نسل با عنوان انواع تروریسم، شناسایی جبهه حزب‌الله جهانی، ترویج افکار وحدت طلبانه ادیان، ضدیت با جبهه مستکبرین عالم، آینده پژوهی و تحلیل نظام مند درباره خط سیر جریان‌های دست نشانده عالم استکبار جهت خرابی حرث و نسل از جمله سیاست و اهداف این مرکز است.

همچنین «مرکز رصد تروریست حقیقی» اهداف آگاه سازی نسل ناآگاه مستضعف جهان از حربه‌های جبهه استکبار، کم رنگ کردن اشتیاق آنان به سمت دنیای غرب، آگاه شدن از این که خود قربانیان نظام مستکبر غربی هستند، پیگیری، هدایت و جهت‌دهی جنبش‌های عدالت خواه در سراسر جهان در حمایت از قربانیان تروریسم، رساندن صدای قربانیان تروریسم به مردم آزادی خواه جهان، ایجاد جبهه قربانیان تروریسم، ناامن سازی فکری جریانات تروریستی و مقابله با ترویج افکار آنان، شناسایی فعالان عرصه حقوق بشر همسو و غیر همسو، بازخوانی پرونده‌های بین المللی گروهک‌های تروریستی و مطالبه‌گری از مجامع بین‌المللی را دنبال می‌کند.

گفتنی است،‌ «مرکز رصد تروریست حقیقی» به عنوان دائره المعارف و جبهه مستضعفین علیه استکبار برای افشاگری عملکرد تروریست‌ها به شمار می‌آید.

این مرکز افزون‌بر بیان و تحلیل انواع تروریسم در طول تاریخ در تلاش برای بیان اهداف و پشت پرده اقدامات تروریستی در کشورهای مختلف است.

ویژه‌ها، به روایت تصویر، ‌یادداشت و چند رسانه‌ای از دیگر بخش‌های این مرکز هستند و علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره گیری از مطالب بیان شده در «مرکز رصد تروریست حقیقی»  به نشانی اینترنتی «http://realterrorist.info/» مراجعه کنند./993/پ202/س

 

ارسال نظرات