۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۲۱۲۰۲۴
استاد حوزه علمیه آمل:

تحقق نهضت علمی نیازمند مدیریت جهادی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که تحقق نهضت علمی نیازمند مدیریت جهادی است، ادامه داد: پیشرفت های سال های اخیر در عرصه های علمی، نظامی و دگیر حوزه مدیون و مرهون رهنمودهای سازنده و اثرگذار مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت ایران است.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه آمل امروز در جمع مدیران شهری دابودشت با اشاره به دیدار اخیر اساتید، محققان، پژوهشگران دانشگاه ها با رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان داشت: این از برکات نظام ما است که رهبرمان در کنار پژوهشگران، نخبگان و محققین بنشیند و جهت ارتقاء مملکت تبادل نظر کنند.

 

وی با اشاره به این که  در این دیدار به تداوم پر شتاب و همه جانبه در مورد نهضت علمی به عنوان عامل اصلی شکل دهنده سرنوشت آینده ی ایران اسلامی تاکید شده است، بیان داشت: امروز ایران در قله افتخار در حال درخشش بوده که مدیون نهضت علمی جوانان ارزشمند، فرهیختگان و نخبگان گرانقدر است.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که تحقق نهضت علمی نیازمند مدیریت جهادی است، ادامه داد: پیشرفت های سال های اخیر در عرصه های علمی، نظامی و دگیر حوزه مدیون و مرهون رهنمودهای سازنده و اثرگذار مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت ایران است.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که عزت و افتخار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدرت های مدعی جهان را به پای میز مذاکره کشاند، خاطرنشان کرد: عظمت امروز ایران اسلامی در دنیا زبانزد همه ملت ها است و کشورمان الگویی بارز و اثرگذار برای بسیاری از کشورها محسوب می شود.

 

وی با اشاره به این که آمریکای مستکبر از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز از هر تلاشی برای تضعیف نظام استفاده کرد، افزود: امروز نیز آمریکا همه توان خود را جهت انحراف مذاکرات هسته ای کشورمان به کار گرفته است، اما با تدبیر مسؤولان سیاست های امروز آمریکا نیز به شکست خواهد انجامید.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که آمریکا پس از شکست پروژه ترور، جنگ و تهدید امروز تحریم های ظالمانه و یک جانبه علیه ملت ایران در دستور کار خود قرار داده است، گفت: علیرغم ادعای مقامات آمریکایی بسیاری از تحریم های آنها به طور مستقیم با زندگی ملت ایران به ویژه بیماران در ارتباط است و این بدان معنا است که آنها مردم را هدف قرار داده اند.

 

حجت الاسلام تقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط امروز کشورهای منطقه اشاره کرد و با بیان این که آمریکا پس از نهضت عظیم امت اسلامی همه تلاش خود را برای انحراف در بیداری اسلامی به کار گرفت، افزود: فتنه سوریه با هوشیاری مردم این کشور خنثی شد و آمریکا و صهیونیست ها در سوریه شکست خوردند.

 

وی با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی با هم دستی برخی حکام مرتجع عربی امروز فتنه تازه ای را در عراق آغاز کردند، خاطرنشان کرد: آنها بدانند که آتش این فتنه به زودی دامن آنها را خواهد گرفت.

 

استاد حوزه علمیه آمل گفت: داعش یک گروه تروریستی منتخب سران مرتجع عرب هستند و در حال حاضر نیز از سوی حکام سعودی به شدت مورد حمایت مالی قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که شرایط امروز کشورهای اسلامی مناسب نیست و امت اسلامی باید تنها وحدت و هم دلی را مورد توجه قرار دهند، تصریح کرد: سران غرب متوجه باشند که این فتنه انگیزی دامن گیرشان می شود و خون مظلوم یک زمان به بار می نشیند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که آمریکا تنها به دنبال منفعت خود و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است، بیان داشت: آمریکا حامی اصلی همه گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه است و در هر جایی که خونریزی و جنگ اتفاق می افتد یک پای ماجرا آمریکایی ها هستند.

 

وی با اشاره به این که مجلس جدید عراق باید تشکیل شده و مشکلات از جانب خودشان حل شود، گفت: شکست مفتضحانه آمریکا و هم دستانش در افغانستان و پاکستان و سوریه به زودی در عراق نیز رقم خواهد خورد.

 

امام جمعه دابوو دشت سر با بیان این که وحدت و همدلی همواره باید در دستور کار قرار داشته باشد، ادامه داد:با هم باشید و وحدت و هم دلی را  در کنار مرجعیت خود باشید چون تاریخ می داند هر کسی از مرجع خود جدا شده چه لطمه ای خورده است ./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات