۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۱۲۰۴۱

برنامه های شب های قدر مصلی امام خمینی ساری اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته خبری دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، برنامه ویژه مراسم شب های قدر در مصلی امام خمینی(ره) ساری را اعلام کرد.
شب قدر

محمد جونیان، مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مهم ترین برنامه های شب های قدر مصلی امام خمینی(ره) در مرکز استان را اعلام کرد.

 

وی افزود: مراسم پرفیض شب های قدر از ساعت 22 تا 2 بامداد شب های قدر با حضور  خطبای برجسته و مداحان مشهور کشوری در ساری برگزار می شود.

 

آیت الله خاتمی سخنران شب 19 ماه مبارک رمضان

 

جونیان از سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری همزمان با 19 ماه مبارک رمضان در مصلی امام خمینی(ره) ساری خبر داد و گفت: عاصی نیز در این مراسم مداحی خواهد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی سخنران شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان

 

مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین افزود: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، معاون اول قوه قضاییه نیز به عنوان سخنران مراسم شب 21 ماه مبارک رمضان در مصلای جمعه ساری بوده و ‌تحویلدار به مداحی می‌پردازد.

 

وی از سخنرانی حجت الاسلام مومنی از خطبای برجسته کشور در شب 23 ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: مرتضی طاهری از مداحان برجسته کشور، در این شب در رثای امیرالمؤمنان و شهادت پیشوای نخست شیعیان نوحه سرایی می کند.

 

جونیان گفت: برپایی دعای افتتاح، جوشن کبیر و دعای مجیر به همراه سخنرانی خطبا و مداحان برجسته از ساعت 22 شب به صورت زنده از شبکه استانی تبرستان پخش می شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات